Hakutulokset

1. T

G. Jos itse saisit päättää oman etunimesi. Mikä se olisi?

Kyllä tää elämä tällä nykyiselläkin nimellä menee... B) Mutta voisin ottaa mieluusti vaikka jonkin näistä nimistä: Titta, Iiris, Lilja, Suvi, Heljä. :wave:
  2. T

Kenen palstalaisen facebook ystävä haluaisit olla?

No mutta, oothan sä vielä täällä. Montaa en enää tunnistakaan, niin harvoin enää poikkeen täällä. Minä muuten en IKINÄ mee fb:iin. Mä boikotoin, vaik ei sillä mitään vaikutusta oo :D Minusta se vaan on niin hanurista.Mutta minä oonkin aina ollut se erilainen "nuori" :xmas:
  3. T

Elämäni kevät

Hyvä oli toteamus ;) :flower:
  4. T

Elämäni kevät

No voi elämän kevät.... On, iso juttu, kun nuo lumet läks. Muuten kevät on ihan kohtuuton vuodenaika; vaativa, näyttää talven nuhrut, liian valoisa liian nopiaan... Mutta syyskesä, siinä on JOTAIN. Hyvää elämän kevättä kaikille kevään ihmisille, ja muillekin :flower: B)
  5. T

Kumpi voittaa, luonto vai ihminen?

Luonto. Ihminen on niin pieni ja mitätön, jota ei vaan suuressa typeryydessään ole oppinut, vieläkään. Se on ihan yks hyttysen pieru, ihmisen kiireet, tittelit ja muut, kun luonto tosiaan alkaa puhua. Enkä minä näkisi niin, että jos tämä maailma joskus loppuu johonkin SUUREEN...
  6. T

Kuinka iso on sun kahvikupillinen?

Näin juuri.
  7. T

ls-ilmoitus naapurista?

Juu, olen kuullut myös, että ns perättömästäkin ilmoituksesta on ollut haittaa. Perhe onkin joutunut ls:n silmätikuksi. Jopa sijoituksia on tapahtunut ilman ns oikeaa syytä. Virkakoneisto on yleensä yksityistä ihmistä vahvempi, lähdettyään jyräämään. Kas kun ne ls:n ihmisetkin VOI erehtyä ja...
  8. T

Maailmanloppu 21.12.2012.. onko tämä tulivuoren purkaus nyt alkusoittoa sille??

Kuka tietää. Eihän sitä voi ennustaa, ihmiset. Onhan nuo ennenkin purkautuneet.... Mulla kyllä ollut aika musta viikko, joten yksi maailmanloppu ei olis NYT pahitteeksi :o :xmas: B) Totta puhuen; jos odottaa/yrittää ennustaa tän maailman loppua, niin jää nämä kallisarvoiset hetket...
  9. T

Onko liian usein jos kotiäiti käy viihteellä joka toinen viikonloppu?

Se on minusta aika tiuha tahti. Mutta onko se liian usein, se ei ole minun tehtäväni määritellä. Jos muuten on läsnä perheelleen, asia ei minusta "ole niin paha".
  10. T

Onko suurperheen äidit jotain superäitejä teidän mielestä?

Kyllä jotkut on. Vaatii monenmoista kykyä ja taitoa pyörittää suurperhettä. Pinnaa ainakin, jota minulla on perin minimaalisesti.... Mutta minusta isommat lapset eivät saa olla pienempiensä vakilastenvahteja, hyvin suurissakaan perheissä. Näin kun joissakin suurperheissä toimitaan. SE EI ole...
  11. T

ls-ilmoitus naapurista?

En mitä luultavimmin minäkään. Ja kun se ilmoitus kerran tehdään ihan rehellisesti vain lasten parasta ajatellen, miksi sitä tosiaan ei voi reilusti tehdä omalla nimellä? Kun ei kai tuossa ole kyse mistään "huumehörhöperheestä" joka ryntää kostamaan... Jos siis sattuisivat ilmoituksen tekijän...
  12. T

No nyt on talosta jonkinmoisia kuvia. Lupasin niitä laittaa, joten täältä pesee :D Muoks: s.8 lisää kuvia

Tosi nättiä. Varsinkin MINÄ PIDIN keittiön pöytätasoista, jotka oli puhtaita ja sopivan tyhjiä "romuista". Mulle tulee levollinen mieli siististä pöytä-ja työtasoista ;) Itse en ENÄÄ kykene siihen köökissämme. Mutta noin muuten, tähän liittymättä; jokaisen koti on linna, siinä on sydäntä, viis...
  13. T

Mä en tajuu miks jotku tuhlaa elämänsä ja vielä lapsiensakin elämän kerrostaloasumisella...

Nyt minulla ON perin hyvä tilaisuus kertoa, että kt-asuminen ON IHAN OK. Se voi olla jopa viisaampaa, kuin esim. okt-asuminen. Ja kuten meidän entinen, viisas, kt-naapuri sanoi; "kaikki eivät halua ostaa elämäänsä liikaa jännitystä". SIINÄ PIILEE TOTUUS. Paitsi, jos ap on joku tosi...
  14. T

Miten niin harvalla on kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa?

Mikä ihmeen kateuskortti? Suomalainen perisynti... Mutta tosiaan, kaikilla EI ole sukua lähistöllä ollenkaan, tai mitään muutakaan, joka muksut nappais. Ja tokihan vanhemmat itse ovat vastuullisia, lapsrakkaasta suvusta riippumatta.... näin ;)
  15. T

KAIKILLA EI EHKÄ ole mahdollisuutta ns opetella sitä kaksinoloa, kun muksut vielä on kotona.... Aika aikaansa kutakin, ja aika opettaa....
  16. T

Saatiin tytön synttärikuvia, löytyi muutama ylitse muiden *kuva*

Hyvä kuva, kaukana tärähtäneestä ;) Näytät varsin söötiltä hymykuoppinesi ja tyttökin on niin nätti. Kymppikuva :D
  17. T

G: Mistä pidät Suomessa eniten?

Siitä, että tämä on harvaanasuttu järvien maa. Täällä on tilaa, jossa hengittää... Suomi on jotenkin hyvällä tapaa erämaa. Suomen kesä.... ainutlaatuinen ihanuus, joka katkaisee pimeän, houkuttaa ihmiset "koloistaan". EI tapahdu IHAN joka maassa.
  18. T

En minä nyt jaksa lukea ketjua läpi; mutta uskallan silti sanoa: Kahdenkeskistä aikaa ei meillä ole ollut oikeestaan yhtään senjälkeen, kun esikoinen syntyi.Eli siitä on yli 13 vuotta. EI ole sukua lähellä, joka ottaisi lapset hoiviinsa. Mutta ONKO se ihan fyysisesti kahdenkeskinen aika sitten...
  19. T

G: Kannatatko yhteiskuntamallia, jossa myös kaikkein heikoimpien ihmisten hyvinvointi on taattu ja kaikista pidetään huolta?

Kyllä kaiketi. Sivistynyt hyvinvointivaltio pitää huolen myös heikoimmistaan. Yhteiskunta on juuri niin vahva, kuin sen heikoin lenkki.....?
  20. T

Vakavaa asiaa: Kenen sukulainen/ystävä/tuttava tehnyt itsemurhan? "Tabut pitää murtaa"...

NIINPÄ, eivät ole. Itseaiheutettuja. Ja masennus EI ole tauti, josta tahdonvoimalla parantuu. EI auta itseään niskasta kiinniottaminen.

Yhteistyössä