Suomi on alkoholistien paratiisi!

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
sipulin mielestä en voi lopettaa juomista ykskaks
Hölö hölö, ei tarviste vääristellä mun sanoja yhtään.
Mutta toisia sulla ei ole oikeutta tumita sen perusteella et itse olet raskaana ja joku viikko olit alkoholista ihan toista mieltä.
Älä säkään sitten väännä mun sanojani :D
Juu, laitatko tähän sen avauksen sulta, tai syyn miksi mie mitään vääntäisin :)
Koska mä jo sulle koitin kauniisti asiaa selittää ja sä väännät sen niin et mun mielestä sä olet tyyliin alkkis joka ei voi muuttua.

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Ihan oikeasti, sä et ymmärrä kuinka rankkaa mun oli katsoa toisen menoa silloin ja olisin vaikka vetänyt pääni täyteen jos lapset olisi mennyt jonnekin yöksi, onneksi ei mennyt ja mä pysyin selvänä. Mua vaan masensi kaikki silloin niin paljon, et ei tosikaan.
Mä olen nyt vaan niin hemmetin onnellinen, että se vuosi on ohi :'(

Edelleenkin en tuomitse kohtuukäyttäjiä, kuinka hiton monta kertaa mun pitää vielä se sanoo |O

Miksi hemmetissä mun pitäis juoda kun en halua!!
Ehkä täällä on niin paljon niitä ei-kohtuukäyttäjiä että niitä ottaa niin aivoon, villi veikkaus? :snotty:
En mä enää keksi muuta selitystä :snotty:
Ja metsään meni taas että rysähti :whistle:
Sattuko pahasti :snotty:
En tiedä, sattuiko?

Tai maailma on alkoholistien paratiisi... Suomalaisille viina on ehkä liikaa kaveri/rentoutumiskeino/lomien ajanviete tai rohkaisu kuin ehkä joissakin muissa maissa. Ehkä suomalaisten "syy" käyttää alkoholia on jotenkin väärä, tai sitä käytetään väärissä tilanteissa ja väärissä mielenlaaduissa ja se tekee otollisen maaperän sille, että ihminen alkoholisoituu. Ei tuikkua siis murheeseen vaan riemuun.

Se pitkälti pitää paikkansa, että monissa ns illanvietoissa voidaan katsoa vinoon jos "sylkee lasiin". Alkoholi muka kuuluu yhdessäoloon porukalla, mutta jos siitä tulee ongelma, se luuseri hylätään ivaten. Suomi onkin, ei alkoholistien; vaan kaksinaismoralistien luvattu maa.

sipulin mielestä en voi lopettaa juomista ykskaks
Hölö hölö, ei tarviste vääristellä mun sanoja yhtään.
Mutta toisia sulla ei ole oikeutta tumita sen perusteella et itse olet raskaana ja joku viikko olit alkoholista ihan toista mieltä.
Älä säkään sitten väännä mun sanojani :D
Juu, laitatko tähän sen avauksen sulta, tai syyn miksi mie mitään vääntäisin :)
Koska mä jo sulle koitin kauniisti asiaa selittää ja sä väännät sen niin et mun mielestä sä olet tyyliin alkkis joka ei voi muuttua.
Ei vaan, koska mun teki vielä vähän aikaa sitten mieli tuulettaa pääni ajamalla autolla rekkaa päin tai ottamalla alkoholia, kun jouduin erään tyhmän menemisiä katsomaan, mut nyt kun ei ole sitä tyhmää edessäni ja ei tee alkoa tippaakaan.
Niin sun mielestä en voi olla juomatta jatkossakaan, kun nää johtuu vaan näistä hormooneista :D :headwall: :D

Ei vaan, koska mun teki vielä vähän aikaa sitten mieli tuulettaa pääni ajamalla autolla rekkaa päin tai ottamalla alkoholia, kun jouduin erään tyhmän menemisiä katsomaan, mut nyt kun ei ole sitä tyhmää edessäni ja ei tee alkoa tippaakaan.
Niin sun mielestä en voi olla juomatta jatkossakaan, kun nää johtuu vaan näistä hormooneista :D :headwall: :D
No yhäkin, pelkästään tän hetkisten sun mielipiteiden johdosta ei vakuuta, katsotaan sitten kun et ole raskaana mikä se mieli on(tod.näköisesti inhoat täysin aloholisoituneita, mutta lähinnä kyse on tosta melkis absolutismista mitä toitotat).
Alkkiksista olen yhäkin todellakin samaa mieltä, enkä heidän elämäntapaansa hyväksy.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmmmmm:
bv kyllä sä keskustelet aika mustavalkoissti välimuotoa ei taida sun maailmaasi mahtua tällä hetkellä..
esim vihjailet sosiaalitapauksella olisi ongelma
Juu, mä sanoin sen niin tosissaan kuin olla ja voi.
Mitäs ite aiemmin tuli kuittailemaan mulle mun rajoittuneesta katsantokannastani, tää ongelma on ihan maanlaajuinen.

No yhäkin, pelkästään tän hetkisten sun mielipiteiden johdosta ei vakuuta, katsotaan sitten kun et ole raskaana mikä se mieli on(tod.näköisesti inhoat täysin aloholisoituneita, mutta lähinnä kyse on tosta melkis absolutismista mitä toitotat).
Alkkiksista olen yhäkin todellakin samaa mieltä, enkä heidän elämäntapaansa hyväksy.
Mä en voi olla absolutisti

bv kyllä sä keskustelet aika mustavalkoissti välimuotoa ei taida sun maailmaasi mahtua tällä hetkellä..
Mitäs ite aiemmin tuli kuittailemaan mulle mun rajoittuneesta katsantokannastani, tää ongelma on ihan maanlaajuinen.
Tapanani ei ole kuittailla. Toin vain sen näkökulman, että minun elin- ja tuttavapiirissäni ei ole havaittavissa samanlaista käytöstä, jota kuvaat ja jonka kerrot olevan yleistä. Melkeinpä ymmärsin, että mielestäsi suurin osa juo alkoholia holtittomasti. Minun mielestäni se ei pidä paikkaansa. Suomessa kuitenkaan alkoholiongelmaa ei ole suurimmalla osalla.

Tapanani ei ole kuittailla. Toin vain sen näkökulman, että minun elin- ja tuttavapiirissäni ei ole havaittavissa samanlaista käytöstä, jota kuvaat ja jonka kerrot olevan yleistä. Melkeinpä ymmärsin, että suurin osa juo alkoholia holtittomasti, vaikkei se mielestäni pidä paikkaansa. Suomessa kuitenkaan alkoholiongelmaa ei ole suurimmalla osalla.
Juu, mutta leimaatko sä mun lähipiirin ongelmaisiksi yhden exän takia?
Mä voin tehdä jonkunmoisen tutkimuksen suomalaisten alkoholin käytöstä, katsotaan sitten miten suu laitetaan.

Tapanani ei ole kuittailla. Toin vain sen näkökulman, että minun elin- ja tuttavapiirissäni ei ole havaittavissa samanlaista käytöstä, jota kuvaat ja jonka kerrot olevan yleistä. Melkeinpä ymmärsin, että suurin osa juo alkoholia holtittomasti, vaikkei se mielestäni pidä paikkaansa. Suomessa kuitenkaan alkoholiongelmaa ei ole suurimmalla osalla.
Juu, mutta leimaatko sä mun lähipiirin ongelmaisiksi yhden exän takia?
Mä voin tehdä jonkunmoisen tutkimuksen suomalaisten alkoholin käytöstä, katsotaan sitten miten suu laitetaan.
En leimaa, itse olet täällä lyönyt leimaa ihmisiin aika hanakasti. Alkoholin käyttöä on tutkittu paljon, mutta toki saat tehdä omankin tutkimuksen aiheesta. Muista vain, että otoksen pitää olla heterogeeninen.

;)
Viimeisen 2 vuoden aikana olen ottanut yht 5 siideriä ja ne otin kerralla viime uutena vuotena. Onko paha? Tosin 9kk voi ottaa laskuista pois kun Vanea odotin, silloin on itsestään selvää, etten alkoa ottanut.
niin tuosta sun nakit silmillä ketjusta on vähän reipas 2vuotta aikaa :D

;)
Viimeisen 2 vuoden aikana olen ottanut yht 5 siideriä ja ne otin kerralla viime uutena vuotena. Onko paha? Tosin 9kk voi ottaa laskuista pois kun Vanea odotin, silloin on itsestään selvää, etten alkoa ottanut.
Niin? Mitä siitä =)
ei mitään,on vähän ristiriidassa sun jutut kun ihmiset ei osaa muuta tapaa juhlia kuin nakit silmille ja sillain....

Niin? Mitä siitä =)
ei mitään,on vähän ristiriidassa sun jutut kun ihmiset ei osaa muuta tapaa juhlia kuin nakit silmille ja sillain....
Olitko sä muuten silloin paikan päällä katsomassa, oliko mulla ne nakit silmillä vai ei :D

Yhteistyössä