Hakutulokset

1. T

Miksi alkoholi ei ole vielä huumausainelistalla?

Juu, tuottaa mutta myös "viettää". Viheliäinen aine. Hyvä renki kyllä.
  2. T

Mitä tykkäätte nimestä Evita?

Ei minun suosikkinimi, mutta eihän nimi tyttöä pahenna;) Miten olis Eveliina tai Emmiina?
  3. T

Miksi alkoholi ei ole vielä huumausainelistalla?

Niinpä..... Vaarallinen aine, väärinkäytettynä. Itse voisin lisätä kuningas alkoholin aika helposti huumausainelistalle, omiin ja osin epäsuoriinkin kokemuksiin pohjautuen.
  4. T

loma ohi, v*tuttaa niin paljon

Taidanpa tietää tunteen.... Itsellä työt alkaa taas huomenna ja oon nyt jopa väsyneempi, kuin ennen lomaa. Taidan olla toivoton tapaus.... Toisaalta kait se on niin, että työn/koulujen alkaminen kuuloostaa ja tuntuu ajatuksen tasolla jopa pahemmalta, kuin sit se itse työssä/koulussa käyminen...
  5. T

Möh :(

Oon joskus kokenut, ja älähtänyt moisesta. Miehen täti totes joskus, että aivan tärkeintä elämässä on, että työtä riittää. En IHAN allekirjoittanut sillä hetkellä justiinsa. Ja saahan sitä virtuaalisti möksähtää, minusta. "Möh".:wave: ;)
  6. T

Loma ohi - ei jaksais mennä työhön, kun lomalla ollut yhtään päivää itselle

Tiedän ja tunnustan tunteen. En tunne itseäni juurikaan levänneeksi, lomaa jäljellä vajaa viikko. Ehkä odotuksetkin oli liian korkealla; mennyt talvi oli piitkä ja raskas. Hirvittää jo edessä odottava syys ja se saaperin talvi..... Loma ON EHKÄ yliodotettua ja ns. arvostettua; siihen ladataan...
  7. T

Ostitko tänään Lidlistä mutakakkua? Sehän oli tänään tarjouksessa 1,99 €

En. Mutta en myöskään juurikaan jaksa leipoa itse mitään. Muffinsseja nykysellään joskus. MIKSI muuten itseleipovia tahdotaan arvostaa? Mitä NIIN ihmeellistä siinä on? EIKÄ itsetehty aina oo parempaa kuin valmiskama. Se on vaan joku jäänne, muinaisajoilta, se luulo:p Mutta jos oisin liiteriin...
  8. T

lämmin yö

Lämmin päivä, lämmin kevätyö, ja pimeä, vielä. Öiden PITÄÄ olla pimeitä, mutta lämpimiä. Valoisat kesäyöt käy mun päähän..... sekottaa rytmin..... Mutta onneks vielä ei oo kesäyö, vaikka kesää jo ootankin (kaksjakoinen):rolleyes:
  9. T

miehet pitävät rinnoista

Puhut ASIAA.:flower:
  10. T

miehet pitävät rinnoista

Juups, tissit tosiaan tuntuu usein rulettavan.... Minua lähinnä kummastuttaa, hämmästyttää tää...rasvakudoksen ihailu.... Kun jossain muualla sijaitessaan se hölskyvä rasvakudos ei sit ookkaan enää niin ihkua ja kuolattavaa... Oletan, että suht iso osa miehistä pitää niistä ISOISTA tisseistä...
  11. T

*Tuuletus*

Jaa vanhako, höpöshöpö:D Vanha oot vasta sitten, kun et uskalla lähteä ja koet tätä kaukokaipuuta:O:xmas: Mutta se fyysinen ja henkinen rankkuus takuulla saa siellä silti palkkionsa, uskon niiden lasten kiitollisuuden jo olevan sitä luokkaa. Myötäisiä tuulia:)
  12. T

*Tuuletus*

Hieno homma, toi matkakassan järjestyminen ja koko tuo juttu. Hyvä idea siis, tuo Intia, siellä se orpokoti takuulla tarvitsee ns. extrakäsiä ja empatiaa. Ja minussa herätti oudon kaukokaipuun.... Vaikka tiedänkin, ettei kyseessä taida olla mikään "romantisoitu Intia-mielessäin-matka-ja...
  13. T

Teinini on hirviö

Niinpä, tätä juur tarkoitin, että kyllä niistä monista "´teinihirviöistäkin" kasvaa ihan kunnon kansalaisia. Kuten ihan omakohtaisesti tiedätkin:D Ja aina se syy kun ei ole vanhemmissa/ vanhemmassa. Joillakin vaan myrskyää enemmän, ja iän myötä se laantuu. Tai sitä myrskyä osaa paremmin luovia.
  14. T

Saana vai Senja?

Minusta Senja, se on kauniimmin suussasointuva, kuin solinaa.
  15. T

Teinini on hirviö

Uskaltaisin vielä lisätä, ja tuossa toinenkin nikki jo ylempänä siitä mainitsi, että: ON OLEMASSA erilaisia lapsia/teinejä. Toiset vaan on luonteeltaan/temperamentiltaan helpompia "käsitellä". Meillä tämä teini on aina ollut ERITTÄIN itsepäinen ja energinen, suurimpaan osaan tuntemistani...
  16. T

Laatuaika!!!

Me on vietetty enemmän ja vähemmän laadukasta aikaa jo yli 15 vuotta. Mitään kahdenkeskistä aikaa ei ole oikeastaan yhtään, mutta silti porskutetaan. Ehkä sitten joskus taas.... Muuten ihan ns normaali arki (mitä se on:xmas:) on sitä laadukkainta aikaa, mitä joskus kaiholla muistelee, vaikka...
  17. T

Teinini on hirviö

Kiitos:) ap. On muuten hienoa, että poikasi noudattaa kotiintuloaikoja. Ja harrastus myös. Monesti teiniinkin tepsii, kun kiitetään jostain, minkä hoitaa mallikkaasti. Minä varmaan hiukan korottasin tyttäreni kk-rahaa tai ainakin kehuisin suuresti, jos hän suvaitsisi paremmin noudattaa...
  18. T

Teinini on hirviö

Kovin "kilteiltä" monien muiden teinit tuntuu, kun täällä ei edes ns. ymmärretä sitä veen ja ja hoon hokemista:cool: SE ON ärsyttävää, mutta hyvin tavallista käytöstä teiniltä. Mitä noihin muksimisiin ja käytökseen muita perheenjäseniä kohtaan tulee, niin: eihän väkivalta ole missään muodossa...
  19. T

Lastensuojelusta on tullut todellinen mörkö.

Kyllä, toisaalta tuo pykälä antaa "porsaanreiän" ilkeille naapureille, tai kelle vaan, jolla on jotain hampaankolossa esim. jotain perhettä vastaan. Ja sitten lyödään lastensuojelulla.... síllä kyllä vääriä, perättömiä ilmoituksia tehdään. Ja joskus ne jopa johtavat myös vääriin...
  20. T

Muuttiko sikainfluenssarokote tapaus suhtautumistasi muihin rokotteisiin tai rokottamattomiin?

Kyllähän se hiukan muutti.... Luottamuspula.... Toista "sikapiikkiä" tuskin lapsille annetaan. Itse en ottanut alkuunkaan, kun en viitsinyt jonottaa/"tapella" siitä. Muksut sai sen kätevästi koulussa... Nyt mietityttää.... Alunperin sanoin, että jos jätämme lapset rokottamatta, otamme tavallan...

Yhteistyössä