loma ohi, v*tuttaa niin paljon

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
palata huomenna kouluun, nimittäin. päässä ei muuta pyöri kuin näyttösuunnitelman teko ja itse näyttö, alkaa tuntumaan ettei musta oo tähän... stressaan niin liikaa et tuntuu et pää räjähtää kohta. yrittäny olla stressaamatta mutta taas se alkoi kun pitää huomenna palata kouluun... en kestä.

"mama"
mua taas se, että vielä pitää olla viikko töissä, ennen kuin kahden vkon loma vasta alkaa!! koko kesän odottanut, ja nyt ei enää huvittais yhtään päivää olla töissä!!

Taidanpa tietää tunteen.... Itsellä työt alkaa taas huomenna ja oon nyt jopa väsyneempi, kuin ennen lomaa. Taidan olla toivoton tapaus....

Toisaalta kait se on niin, että työn/koulujen alkaminen kuuloostaa ja tuntuu ajatuksen tasolla jopa pahemmalta, kuin sit se itse työssä/koulussa käyminen. Kun on ns myrskyn silmässä ja toiminnan keskellä, ei ehdi niin ahdistua ja panikoida. Onnea kouluun ja näyttöön, kyl se siittä, jos mä toivoton arkirajoitteinen pärjään jotenkin, niin kyllä muutkin. Lippu salkoon vaan:wave:

Mua kiinnostaa kouluun meno loman jälkeen jotain 0,01 verran asteikolla 1-10....mutta onneksi koulu alkaa vasta 1.9. ja siellä pitää lusia vain yksi päivä ennen kun alkaa pitkä harjoittelujakso.

Muttamuttamutta nyt mulla on LOMA, perjantaina oli viimeinen työpäivä :)

Yhteistyössä