Laatuaika!!!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
laatuaikaa joka ilta. Sohvalla köllötellään vierekkäin, katellaan leffoja tms, mies hieroo jne. Perheenkesken myöskin vietämme laatuaikaa päivittäin:ulkoillaan, leikitään(mitä nyt tuollaisen vähän päälle 1-v:n kanssa voikaan tehdä)

Laatuaika on ympärilläsi
Meillä on takana 28 yhteistä vuotta :D Laatuaikaa olemme viettäneet jatkuvasti :D Lomaa lapsista vietämme vuorokauden risteilyllä silloin tällöin yhdessä mieheni kanssa.

Me on vietetty enemmän ja vähemmän laadukasta aikaa jo yli 15 vuotta. Mitään kahdenkeskistä aikaa ei ole oikeastaan yhtään, mutta silti porskutetaan. Ehkä sitten joskus taas....

Muuten ihan ns normaali arki (mitä se on:xmas:) on sitä laadukkainta aikaa, mitä joskus kaiholla muistelee, vaikka nyt välillä piuhat kärähtelee.

Mutta JOS MINÄ saisin päättää itseni laatuajasta, niin se olisi aikaa lukea hyvää kirjaa viinilasin kanssa/pitkiä kävelylenkkejä, joita ei tehdä hiensaantimielessä, jne.... NIIN JA SAISI aamulla NUKKUA niin pitkään kuin haluaa, se on vasta laatuaikaa:D
Mutta ällös pahastu; minä jotenkin ärsyynnyn laatuajasta sanana. Kukahan sen alunperin keksi?Mikä on ajan laatu.....

"vieras"
Minulle voisi laatuaikaa olla se, että pääsisimme miehen kanssa kahden johonkin kylpylään, hotelliin tai vaikka risteilylle. Ehdotin myös miehelle kylpytynnyrin hankintaa, koska asumme sen verran syrjässä, että saisimme kylpeä naapureiden katseilta rauhassa;) Käytännössä laatuaikamme on tv:stä jonkun leffan tai rikossarjan katselua kahden ja senkin ajan mies syö sipsejä yms.

Yhteistyössä