Hakutulokset

1. Cecilia Algotsdotter

Eikö tänne voi luoda yhtään aihetta ilman "provo" kommentteja?????

Ei oo otettu tosissaan sua ressukkaa. :'(
  2. Cecilia Algotsdotter

Eikö tänne voi luoda yhtään aihetta ilman "provo" kommentteja?????

Varmasti voi. :) Itse olen tehnyt useita aloituksia, eikä koskaan ole epäilty provoksi.
  3. Cecilia Algotsdotter

Millaiset kirjoitustavat vetoavat sinuun palstalla?

Sellaiset, joissa ei ole hyökkäävä tyyli heti alkuun. Sellaiset, jotka tekstissään käyttävät isoja kirjaimia, pilkkuja, pisteitä, kappalejakoa ja yhdyssanoja edes suunnilleen siellä minne ne kuuluvat. Todellakin olen samaa mieltä: tekstarikulttuurin vaikutukset näkyvät, pienillä kirjaimilla...
  4. Cecilia Algotsdotter

Ajattelin jakaa talomme makuuhuoneet näin

Minäkin jakaisin makuuhuoneet pojille ja tytöille. Mutta jos se kerran ei ole mahdollista, niin kannattaa ottaa huomioon että poika 17v ei varmaan päivystä omassa huoneessaan 24/7, että tytöt kyllä hyvin voi siellä jossain välissä varmaan vaatteita vaihtaa. Itse kyllä olen aina vaihtanut...
  5. Cecilia Algotsdotter

miten "ymmärrätte" jos joku sanoo MOTKOTTAA?

Valittaa, naputtaa, nalkuttaa, ojentaa sanallisesti.. sellaista :)
  6. Cecilia Algotsdotter

Yksinhuoltajuus ja opiskelu? ONNISTUUKO?

Meillä on toisella asteellakin aika paljon kirjallisia töitä ja kun olen AMK:ssa aikaisemmin opiskellut, niin voin sanoa, että nyt toisella asteella on huomattavasti enemmän kirjallisia töitä. :) Ehkä koulumme on siitä poikkeuksellinen. Esseet ovat laajudeltaan samanlaisia kuin AMK:ssa...
  7. Cecilia Algotsdotter

Haluaisin ostaa itselleni pyörätuolin!! Olisiko se aivan hullua...??

Totta. Pelkkä pyörätuolin saaminen autoon ei ole ihan yksinkertaista, manuaalinen vielä menee, mutta sähkäriin tarvitaan sitten jo järeämpi auto. Ulkona on vaikea liikkua yksin jos maa esim. viettää sivulle (pyörivät pikkupyörät lähtee kääntymään, ylämäkeen on todella raskasta rullata, isompien...
  8. Cecilia Algotsdotter

Riippuu siitä mitä tukea tulet saamaan. Opintotuki on sen vajaa 300 euroa. Jos pääset työttömyyskorvauksella opiskelemaan, niin se on sitten saman verran kuin nytkin.
  9. Cecilia Algotsdotter

Haluaisin ostaa itselleni pyörätuolin!! Olisiko se aivan hullua...??

Siitä vaan jos on rahaa niin sähkäriä ostamaan. :) Tulet huomaamaan ettei ole mikään halpa investointi. Aika kauan saat bussilla ajella että saat sen verran säästöä että tuolin maksaa. Sähkärin tai tavallisenkin pyörätuolin kanssa liikkuminen saattaa näyttää hauskalta ja helpolta, muttei sitä...
  10. Cecilia Algotsdotter

Tietysti onnistuu, itsekin olen opiskellut. Ainoa este, minkä keksin, on tuo rahallinen este, mutta jos ei sellaista ole niin mikä sen estäisi? Samahan se on kuin jos kävisit töissäkin. Itse opiskelen toisella asteella aikuisten ryhmässä, nuorten asteelle en menis mistään hinnasta :p
  11. Cecilia Algotsdotter

puhutaan vähän lihapullista..

Naudan jauheliha, mausteita vaihdellen. Ainakin sipulijauhetta, paprikajauhetta ja suolaa, sen lisäksi esim. grillimaustetta, soijaa, sinappijauhetta/sinappia, tai lihaliemijauhetta.
  12. Cecilia Algotsdotter

puhutaan vähän lihapullista..

Mä käsitän kyllä kanssa lihapullat niin, että ne tehdään itse. En voisi kuvitella oikein mitään tilannetta, mihin tarvisin eineslihapullia. Siksi ihmettelinkin siinä ketjussa, että oikeastiko joku pitää juhlavana ruokana sitä että haetaan Lidl:stä lihapullat lapsille.
  13. Cecilia Algotsdotter

Onko jollain Dpn:n koruja tai vastaavia joissa samanlainen lukko? (kuva löytyy)

Hassua että ap:kin koit, että se on hankala laittaa :D Mä laitan aina omiin rannekoruihini just ton salpalukon koska se on musta kaikkein kätevin rannekoruun :xmas: Multa ei ole koskaan tippunut, mutta on niitä toisenlaisiakin kokemuksia näköjään.
  14. Cecilia Algotsdotter

:D siitä vaan, mistä vaan korukaupasta netistä saa tilattua hopeisia papukaijalukkoja, sit tarviit vaan pienet sivuleikkurit (eikä nekään välttämättä oo pakolliset) ja pyöröpihdit. :D Helppoa kuin heinänteko :D Meilläpäin nuo korutarvikkeita myyvät kaupatkin yleensä korjaa/muokkaa asiakkaiden...
  15. Cecilia Algotsdotter

Periaatteessa kuka tahansa, jolla on pihdit ja leikkurit, joka on siis joskus tehnyt koruja, voi laittaa tuohon papukaijalukon. Mutta toki esim. koruseppä voi sen myös vaihtaa. Itsellä on kanssa noita salpalukkoja ollut paljon, eikä ole koskaan itsekseen auennut.. ehkä se tosiaan on niin suuri...
  16. Cecilia Algotsdotter

Oletko oikea- vai vasenkätinen? Entä lapsesi?

Itse olen molempikätinen, varmaan voimakkaammin vasenkätinen. Molemmat lapset vaikuttais oikeakätisiltä. Lasten isä on myös oikeakätinen. Mun vanhemmat on oikeakätisiä ja sisarukset myös, siskonpoika on vasenkätinen.
  17. Cecilia Algotsdotter

Mitä seksiin ja seksuaalisuuteen littyviä kysymyksiä lapsenne ovat kysyneet? minkä ikäisenä? mitä olette vastanneet?

4-vuotias kysyi multa kanssa tuota samaa kuin Anatolian lapsi. :D Miten se isin vauvansiemen pääsee äitin vauvansiemenen luo? No pippelistä, vastaan minä. Jaa, kysyy lapsi, mutta miten se sieltä pippelistä menee äitin mahaan. Suun kautta vai? :D No öö... :ashamed: ei. :D Ei ihan niin :p
  18. Cecilia Algotsdotter

Ei voi olla totta! Kaupat kiinni koko ens viikon????

Njam njam, tuoretta kanapaistia... :p

Yhteistyössä