Hakutulokset

1. Cecilia Algotsdotter

Palstan asiallisin palstailija

Se, että ajattelet näin, johtuu vain ja ainoastaan siitä, että olet kaltaiseni tyranni, joka ajattelee, että lapsi voi vahingoittumatta syödä naudanlihaa.
  2. Cecilia Algotsdotter

Majurin. :D
  3. Cecilia Algotsdotter

Melkonen saavutus :O Kuinkas monta kertaa mä oon ollut bannissa... ootas... ootas... that's right NEVER :kiss:
  4. Cecilia Algotsdotter

Älä ny hullujas puhu, vanha ukkeli :vampire:
  5. Cecilia Algotsdotter

Eikö lapset voi muka syödä häissä samaa kuin muutkin? Tuli kyselyä lasten omasta menusta häävieraalta...

Niin. Jos lapsille kuitenkin on oma menu, niin olettaisin, että heihin voitaisiin edes sen verran panostaa, että tehtäisiin itse ne lihapullat. Vähän myös epäilen, että jos pitopalvelu järjestää tarjoilut, että voidaanko sinne tosiaan raahata halpakaupasta tarjoiltavat "heidän nimissään"...
  6. Cecilia Algotsdotter

Eikö lapset voi muka syödä häissä samaa kuin muutkin? Tuli kyselyä lasten omasta menusta häävieraalta...

Mulle on kyllä edelleen jotenkin hyvin epäselvää se, mitä lapsille sitten pitäisi tarjota jos naudanliha, peruna, kala ja salaatti ei käy. Mitä sitten ovat ne perusmaut, joihin lapset ovat tottuneet? Ja jos naudanliha on "vahva" maku, niin miksi monissa jauhelihapullissa käytetään nimenomaan...
  7. Cecilia Algotsdotter

Mä puhun aidasta sä seipäästä... tai toisinpäin, ihan miten vaan. :) Ihmettelen miksi sä jaksat puhua siitä, että on kyse erikoisesti maustetuista ruoista kun aloittaja on sanonut, ettei näin ole. :) Kerma- tai juustoperunat ei ole mikään "perunahärpäke, johon on sekoitettu ihan muita makuja...

Yhteistyössä