Haa!! Sinisulan alter ego paljastui!sinisulka on minun valintani!
Haa!! Sinisulan alter ego paljastui!sinisulka on minun valintani!
Se, että ajattelet näin, johtuu vain ja ainoastaan siitä, että olet kaltaiseni tyranni, joka ajattelee, että lapsi voi vahingoittumatta syödä naudanlihaa.Minä pidän Ceciliasta ja Liliistä. Että näin.
no lähestulkoon äänestin itteeni mutta joskus pitää ottaa pää pensaasta ja tunnustaa tosiasiatAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25682050:Kiitos ruutis, mutta eikö tämä ollutkaan oma kehu haisee -ketju? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25682052:Haa!! Sinisulan alter ego paljastui!
Hyvä hyvä.no lähestulkoon äänestin itteeni mutta joskus pitää ottaa pää pensaasta ja tunnustaa tosiasiat
Jäit kiinni, olet Liliin ukko ja se uhkailee kaulimella sua kehumaan sitä.no lähestulkoon äänestin itteeni mutta joskus pitää ottaa pää pensaasta ja tunnustaa tosiasiat
Hihi, mutta sinis kyllä suuttuu kun näkee, että palstan ikitylsimystä epäillään häneksi (silloin on aito palstavakkari, kun nikistäkin on lempinimi)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25682105:Hyvä hyvä.
Fanta: You can run but you cannot hide.
Olet sijalla 2. Miä olen asiallisempi :kiss:Minäpäs. Ote on tosin vähän lipsunut lähiaikoina.
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25682111:Jäit kiinni, olet Liliin ukko ja se uhkailee kaulimella sua kehumaan sitä.
Kylläkyllä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25682111:Jäit kiinni, olet Liliin ukko ja se uhkailee kaulimella sua kehumaan sitä.
tulhan tulhan, sun ruuat on muuten mailman parhaitaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25682142:Kylläkyllä. :xmas:
Ruutiukko, syömääääään!! Ja katsokin että ensin kehut minua vielä vähän.
Ikitylsimys.Hihi, mutta sinis kyllä suuttuu kun näkee, että palstan ikitylsimystä epäillään häneksi (silloin on aito palstavakkari, kun nikistäkin on lempinimi)
Kiitos Liltsu, Lillis, Lillukkainen Liltsi!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25682162:Ikitylsimys.
Et sinä kuitenkaan, fantsu fatsikkainen fantumaari fantsis.
No et ooMiepäs oon, mie, mie, mie :saint:
Kylläpäs oon ! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25682181:No et oo
Et olemie, ja se johtuu ihan siitä että tää on arviolta mun toinen viesti. en oo viel ehtiny saada bannia !
Olen tatuoitu jätkä!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25683426:asiallisin =kuivimmat jutut.
saattaahan tuo aapee ollakkin.