Näin selvää asiaa ei edes tarvii perustella :stick:Perustelut kiitos?opcorn:
Tarviipas ja mun mielestä oot VÄÄRÄSSÄ! Et oo asiallisin.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25681915:Näin selvää asiaa ei edes tarvii perustella :stick:
:headwall:Olet tyypillinen nainen, vänkäät tosiasioita vastaan tahallisen tiedottomasti.Tarviipas ja mun mielestä oot VÄÄRÄSSÄ! Et oo asiallisin.
opcorn:
Äläs ny vähättele, en ole tänävuonnakaan ollu kertaakaan bannissa :stick:Älä ny hullujas puhu, vanha ukkeli :vampire:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25681956:Loosers.
Lilii on tässä.
Kilpailu on päättynyt.
Melkonen saavutus :OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25681951:Äläs ny vähättele, en ole tänävuonnakaan ollu kertaakaan bannissa :stick:
So what? Naisten mielipiteitä ei huomioida tässäkään ketjussa :hug:Melkonen saavutus :O
Kuinkas monta kertaa mä oon ollut bannissa... ootas... ootas... that's right
NEVER
:kiss:
En nää syytä miksi olisit asiallisin palstailija. Et osaa perustella kun et keksi itekään..Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25681943::headwall:Olet tyypillinen nainen, vänkäät tosiasioita vastaan tahallisen tiedottomasti.
Sunkaan näkemystä ei noteerataEn nää syytä miksi olisit asiallisin palstailija. Et osaa perustella kun et keksi itekään..
opcorn:
Kenen näkemys noteerataan?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25682007:Sunkaan näkemystä ei noteerata
Cecilia Algotsdotter on niin niin äärettömän ihana ja herttainen. Jotenkin on niin lempeä ystävällinen sielu typyllä. Välillä oikein itkettää hänen kommenttinsa.
Majurin.Kenen näkemys noteerataan?
opcorn:
Mun. Ja mun ääni menee Lilli lisänimettömälle.Kenen näkemys noteerataan?
opcorn:
Mut sehän sanoi ettei naisten mielipiteitä huomioida..Majurin.
Kiitos ruutis, mutta eikö tämä ollutkaan oma kehu haisee -ketju? :ashamed:Mun. Ja mun ääni menee Lilli lisänimettömälle.