Hakutulokset

1. L

Tuliskohan miun paketti huomenna?

kun syötät sen koodin niin siellä itellan sivulla näkyy kyllä et missä se paketti lojuu. Muista et nyt on loma-aika lama-ajan lisäksi ja työntekijät lomatunnelmissa. Se voi hieman viivästyttää. B)
  2. L

Tuliskohan miun paketti huomenna?

Paketin matka kestää noin vuorokauden siitä, kun liike ilmottaa et se on postitettu, eli se yön aikana matkustaa määränpää paikkakunnalle, ja sit päivänaikana postitoimipaikkaan, ja on yleensä noudettavissa iltapäivällä klo 15 jälkeen sillä postituskoodilla. Jos odottaa pakettikortin saapumista...
  3. L

Sincity...

Ei tarvii todisteita. Ja on muitakin liikkeitä kuin sincity. Tilaa vain rohkeasti
  4. L

Jos rappukäytävän ilmoitustaululla on "tupakointi kielletty" lappu, mitä se tarkoittaa??

Pyydän anteeksi harhauttavaa sanavalintaa. Ajatus siis oli kuitenkin juuri tuo :saint:
  5. L

Jos rappukäytävän ilmoitustaululla on "tupakointi kielletty" lappu, mitä se tarkoittaa??

Tarkoittaa taloyhtiön tiloja. Huoneistot ovat osakkeenomistajien omaisuutta ja siel saa tehdä kaikkea muuta paitsi rikollista toimintaa.
  6. L

mikä lääkäri on jos lyhenteet vs evl/ul?

visvasyylä, elää vaimonsa palkalla/ ulkoloisena :D
  7. L

Mitä tehdään Orkidealle, kun kukat ovat pudonnet?

Orkidea aika hankala saada uudelleen kukkimaan. itse olen onnistunut uusintakukitukseen, kun kukka ollut länsi ikkunalla. keväällä tein mullanvaihdon. Sitä puurouhetta laitoin sekä pohjalle salaojaksi että sit pintaan katteeksi. kastelen ihan normaalisti päältä, kun multa aina hieman kuivahtaa...
  8. L

miten te ajatte alapäänne? mä kerran kokeilin.siihen se sitten jäi.

eiks niitäsisempiä voi siirrellä sivulle leikkurin tieltä? :snotty:
  9. L

Jos olisit mini-olento, kumpaan munatorveen

EI seiniä, kun reunoja. Ja jos on mallia messuhalli, niin ei edes yletä :whistle:
  10. L

40 minuuttia sitten

Öitä!:wave: Ollos huoleton, poikas valveil on... :ashamed:
  11. L

Jos olisit mini-olento, kumpaan munatorveen

Mä ryömisin vaginaan ja kutittelisin reunoja :D
  12. L

Millainen mies tykkää

Ei kai ikä ole mikään kriteeri kunhan molemmat on vain aikuisia. En mä itse ainakaan ole ikärasisti. Ja eihän tuo sun mainitsema ikäero ole edes suuri
  13. L

Ihanat äidit taas palstalla...

Ihan tässä alkaa taas himo nousta lämpimän kesäillan hämärtyessä :D
  14. L

Miten saa hiusvärin irti naamasta??

Kolinalla saa hieman haalennettua ja kulumalla loput.. :whistle:
  15. L

Sincity...

Juu kyllä ne myy jos kerran olet 15v. Ei muut akuin tilaus vetämään ja herkullisia hetkiä :p
  16. L

Miksei toi pentu usko kun sanotaan, ettei saa enää huutaa????? Perkele kun menee hermot

Meillä lapset nukkumaan kouluaikaan klo 20 ja kesälläkin klo 21. Aamuksi sit valmiiksi jotain, niin pärjäävät jos heräävät aikaisin. Saa itse nukkua hieman pidempään
  17. L

rahasta...

Varaat ajan soskusta ja menet sinne kaikkien laskujen ja kuittien ja tulotositteiden kanssa. Siitä se lähtee. :whistle:
  18. L

Lasketaanpa monta meitä valvoo vielä. Hop,hop pinoon kaikki!!

:wave: täällä vielä yksi jonon jatkoon...
  19. L

jos säätiedoitus lupaa huomiselle 2.8mm vesisadetta kolmen aikaan niin..

Nuo sademäärät taitaa olla tunnin tai 3 tunnin sademääriä. Ei mitään kamalan kovaa sadetta, mut tietysti voi välillä sataa kovasti ja sit olla satamatta. :whistle:

Yhteistyössä