Missä se on?Alkuperäinen kirjoittaja jessy:Jättäisin torvet väliin ja painuisin suoraan Rumpuun...
Mistä sinne pääsee jos seisoo kohdussa?Alkuperäinen kirjoittaja peräkammarin pena:No mä menisin perätilan kautta...
:snotty:Alkuperäinen kirjoittaja jessy:En tiijä... Laulussahan se menee "Tartu torveen rumpuun, tule kanssani Huvikumpuun, pannaan hyrskyn myrskyn, sula hopsula hopsansaa..."
Aika kivalta kuulostaa, jos vaan niihin jostain pääsis.Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Missäs sisäelimessä niitä altaita oli? Maksa... eikun vai munuaisissa? Mä suuntaisin sinne, altaat=uimista. Sit kun kyllästyy siihen, niin lähtisin korvaan, siellä on jalustin, joten täytyy olla myös hevosia.
Tässäpä Peppi Pitkätossu sula hopsula hopsula hopsan saa,tässäpä Peppi Pitkätossu nauraa hah hah haa...Alkuperäinen kirjoittaja jessy:En tiijä... Laulussahan se menee "Tartu torveen rumpuun, tule kanssani Huvikumpuun, pannaan hyrskyn myrskyn, sula hopsula hopsansaa..."
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Munuaisiin käy siis tieni, siellä ne altaat on. *vetää mini-biksuja päälleen ja levittelee aurinkovoidetta*
Lunatic: lethermänni on takataskussa, tehään sillä reikä nii päästään
Ei siel ole tuntoaisteja, ihan turhaan kutittelisit.Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:Mä ryömisin vaginaan ja kutittelisin reunoja
Ai miten ihanan tylyä.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei siel ole tuntoaisteja, ihan turhaan kutittelisit.Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:Mä ryömisin vaginaan ja kutittelisin reunoja
Mikäs niin naurattaa, ei ne vaginan seinät mitään kutitusta tunne.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Ai miten ihanan tylyä.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei siel ole tuntoaisteja, ihan turhaan kutittelisit.Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:Mä ryömisin vaginaan ja kutittelisin reunoja
No ei tunne ei, mutta raukka niin innoissaan kutittamisesta ja sää palautat maan pinnalle..Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mikäs niin naurattaa, ei ne vaginan seinät mitään kutitusta tunne.
Jos klitoriksen päällä hyppis, vois jossain tuntuakin.
Mitä ihmeen reunoja, huulia vai?Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:EI seiniä, kun reunoja. Ja jos on mallia messuhalli, niin ei edes yletä
Taas alkaa tää anatomia eräiltä olla hukassa.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mitä ihmeen reunoja, huulia vai?Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:EI seiniä, kun reunoja. Ja jos on mallia messuhalli, niin ei edes yletä
Ai, niin juu.. tohtori on varsinainen sex machine.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No ei tunne ei, mutta raukka niin innoissaan kutittamisesta ja sää palautat maan pinnalle..Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mikäs niin naurattaa, ei ne vaginan seinät mitään kutitusta tunne.
Jos klitoriksen päällä hyppis, vois jossain tuntuakin.
En nyt oikein tajua että mitä muita reunoja vaginassa on kuin seinämä?Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Taas alkaa tää anatomia eräiltä olla hukassa.
En mäkään tajua... ihan hysteeristä.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En nyt oikein tajua että mitä muita reunoja vaginassa on kuin seinämä?Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Taas alkaa tää anatomia eräiltä olla hukassa.
Huulia pakko tarkottaa.
Sais vastata sitten. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:En mäkään tajua... ihan hysteeristä.