no voiAlkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:eiks niitäsisempiä voi siirrellä sivulle leikkurin tieltä? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja yäk:Höylällä.
Mutta älä sinä aja, mikään ei ole niin hirveän näköistä kuin poslari mistä roikkuu häppärit.
tuskin kukaan karvojaan siksi poistaa että SUN silmiin näyttäisi hyvältäAlkuperäinen kirjoittaja yäk:Höylällä.
Mutta älä sinä aja, mikään ei ole niin hirveän näköistä kuin poslari mistä roikkuu häppärit.
No mulla on kyl sisemmät pienemmät kuin ulommat. Mut en silti vedä posliiniks.. Jotenkin vaan ei tunnu hyvältä se. Ei sillä, kyllä mun iho sen kestäis mut ei vaan nappaa..Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko ne sisemmät teillä niin pienet?
no ei sun pidä jos et haluaAlkuperäinen kirjoittaja ap:en ymmärrä. on niilläkin joku tehtävä tuolla toosassa. kun kerran ne sinne kasvaa.
Niiden tehtävä on tuottaa hajuja että mies haluaa sinua oikeaan aikaan kuukaudesta. Mutta koska olet niin hajustettu muuten (tai käytät vähintäänkin hajustamatonta deodoranttia) ei miehen nenä erota niitä hajuja.Alkuperäinen kirjoittaja ap:en ymmärrä. on niilläkin joku tehtävä tuolla toosassa. kun kerran ne sinne kasvaa.
Juu, eihän naisella kuulu kasvaa karvaa missään.. Paitsi tuuhea hiuspehko päässä.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:no ei sun pidä jos et haluaAlkuperäinen kirjoittaja ap:en ymmärrä. on niilläkin joku tehtävä tuolla toosassa. kun kerran ne sinne kasvaa.
mikähän naisten ylähuuliin kasvavien yksittäisten mustien viiksikarvojen tarkoitus mahtaa olla kun niitäkin joillakin kasvaa
:snotty:
Tuleeko ihosta OIKEASTI tuon aineen kanssa hyvä? Pitkiä karvoja ei tietenkään poista, mutta sängen varmaan?? Kokonaan en ajelekkaan, pienen kolmion jätän häpykummulle, siitä ei ole mitään järkeä ajellaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Veet-karvanpoistoaineella. Se sulattaa sen karvan, eikä poikkaise terävästi, kuten höylä tekee. Näin mulle ei tuu näppyjä. Höylällä jos otan, siitä ei tulee mikään posliini vaan paremminkin rupisammakko. Poistelen karvaa noin kerran kahdessa viikossa, joten melkein aina siinä on karvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Tuleeko ihosta OIKEASTI tuon aineen kanssa hyvä? Pitkiä karvoja ei tietenkään poista, mutta sängen varmaan?? Kokonaan en ajelekkaan, pienen kolmion jätän häpykummulle, siitä ei ole mitään järkeä ajellaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Veet-karvanpoistoaineella. Se sulattaa sen karvan, eikä poikkaise terävästi, kuten höylä tekee. Näin mulle ei tuu näppyjä. Höylällä jos otan, siitä ei tulee mikään posliini vaan paremminkin rupisammakko. Poistelen karvaa noin kerran kahdessa viikossa, joten melkein aina siinä on karvaa.
Ei oikeasti saa, niissä lukee, etti intiimialueelle. Mutta mäpäs vaan laitan, eikä mun iho sano siitä mitään, mutta jos on jotenkin hiertynyt, niin sit sattuu.Alkuperäinen kirjoittaja jaa:voiko Veetiä laitta isoihin häppäreihin? ja mitä Veetiä?