Millainen mies tykkää

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
vanhemmista naisista?
Kaverini kertoi erään miehen tykkäävän vanhemmista naisista. Mietin että millanen tämä mies oiekin on ja mikä vanhemmissa naisisa kiehtoo... Mies on 27v ja minä 31, voisiko mies kiinnostua minusta, olisinkohan hänelle sopivan vanha?

Kaisa
Monesti tarkoitetaan sillä et nainen on jotain päältä 40v ja mies siinä 25 luokkaa.. Naisten "kokemus" ja se että nainen tuntee hyvin oman kroppansa, on monesti todella sinut sen kanssa.. ei niin ulkonäkökeskeinen kuin "teini" joka vahtaa peilistä ja valittaa et voi vitsi ku taas on tullu muutama gramma liikaa painoa.. Vanhempi nainen tietää omasta seksuaalisuudestaan ja siitä mitä tahtoo, ei päästä miestä "helpolla" ja teeskentele orgasmia ja makaa kuinh lahna, vaan on täysillä mukana, saa orgasmin yms..
Ja ei ole enään niin bilehile kuin alle 20v.

Näin mä jotenkin voisin väittää??? Mulla ainakin tuli tuollainen mieleen

Musta sä et ole kyllä paljoo vanhempi, käsittäisin et kaveris kommentilla mies pitää just 40+ naisista, mut onnea yritykseen :D

jaako
Kuten Kaisa sanoi, niin nelikymppiset naiset osaavat nauttia seksistä. Varttuneemmissa on myös muita hyviä puolia; elämä on tasoittanut pahimmat särmät, osataan ratkoa riitoja aiheuttavat tilanteet, osataan antaa anteeksi, ollaan harkitsevampia, eivätkä hormoonit heittele mielialaa sinne-tänne, osataan arvostaa miehen hyviä puolia ja hyväksytään se, ettei itse ole täydellinen, eikä myöskään kumppani ole täydellinen. Nuo nyt ekana tulivat mieleen hyvistä puolista.

idiamin
Alkuperäinen kirjoittaja jaako:
Kuten Kaisa sanoi, niin nelikymppiset naiset osaavat nauttia seksistä. Varttuneemmissa on myös muita hyviä puolia; elämä on tasoittanut pahimmat särmät, osataan ratkoa riitoja aiheuttavat tilanteet, osataan antaa anteeksi, ollaan harkitsevampia, eivätkä hormoonit heittele mielialaa sinne-tänne, osataan arvostaa miehen hyviä puolia ja hyväksytään se, ettei itse ole täydellinen, eikä myöskään kumppani ole täydellinen. Nuo nyt ekana tulivat mieleen hyvistä puolista.
:) nii i niin se kai on!!! itselläkin siis vielä opettelemista:)

Neiti 21v
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
Vanhempi nainen tietää omasta seksuaalisuudestaan ja siitä mitä tahtoo, ei päästä miestä "helpolla" ja teeskentele orgasmia ja makaa kuinh lahna, vaan on täysillä mukana, saa orgasmin yms..
Hehheh.

Yhteistyössä