Miksei toi pentu usko kun sanotaan, ettei saa enää huutaa????? Perkele kun menee hermot

• Viestiketjun aloittaja herätään sit 6 aikaan aamulla
  • Ensimmäinen viesti
herätään sit 6 aikaan aamulla
lapsilla on lupa valvoa kesälomalla 11 asti, hitto kun ei voi uskoa vaikka 100 kertaa olen tänäänkin illalla sanonut, ettei vessassa tai ulko-oven lähellä huudeta enää näin myöhään. 5v pikkuvelikin tajuaa puhua hiljempaa, mutta tuo isompi vain huutaa. aaaaarrrggghhh, huomenna menevät klo 9 nukkumaan

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Mitä se huutaa, suoraa huutoako?
pikkuveljelle, ihan muutenvaan, siks kun ei osaa puhua hiljaa?! En mää tiiä... pitää niin pirun kovaa mekkalaa vessassa ja sieltä kuuluu sanatarkasti naapuriin kaikki. Kun ei voi uskoa, vaikka sanon monta kertaa, että enäää EI HUUDETA tai RIEHUTA!!!!! En viittis aiemminkaan laittaa nukkumaan nyt lomalla, kun sitten ollaan jo aamu 6 ylhäällä :/

sara
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Mitä se huutaa, suoraa huutoako?
pikkuveljelle, ihan muutenvaan, siks kun ei osaa puhua hiljaa?! En mää tiiä... pitää niin pirun kovaa mekkalaa vessassa ja sieltä kuuluu sanatarkasti naapuriin kaikki. Kun ei voi uskoa, vaikka sanon monta kertaa, että enäää EI HUUDETA tai RIEHUTA!!!!! En viittis aiemminkaan laittaa nukkumaan nyt lomalla, kun sitten ollaan jo aamu 6 ylhäällä :/
Meillä ne tekee tuota yliväsyneenä.Ajoissa nukkuu kesästä huolimatta.Nukuttaa takuulla paremmin ja pidempään.Ainakin meillä näin.Eikä meillä huuto auta muutenkaan,hermostuvat yhä enemmän.

ap
No nuo eivät osaa olla aamuisin niin hiljaa, että saisin nukuttua. Max 15min pystyn kitkutteleman unta vaikka meluaisivatkin, mutta sitten herään kyllä jo. Ovat niin aamuvirkkuja, että klo 9 heräämisellä ovat ylhäällä jo tosi aikaisin. Lisäksi 8 vuotiaalla on pakkomielle aamun piirrettyihin, herää tasantarkkaan viimeistään silloin kun ne alkavat. Yksinään osaa olla hiljaa, mutta jos pikkuveli herää niin sitten ei kyllä kauaa saa itse nukkua.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Olen huomannu,että kun äitillä menee hermot,lapsilla menee hermot.Sellaiset lapset kun vanhemmat,ainakin joskus ja pääpiirteittäin :D
Meillä ainakin menee just näin. Poika saanut selvästi äitinsä tempperamentin. Sitten teen itse monesti sen virheen, että korotan omaa ääntäni käskeäkseni poikaa lopettamaan huutamisen.. ah mikä ihana noidankehä siitä syntyykään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Olen huomannu,että kun äitillä menee hermot,lapsilla menee hermot.Sellaiset lapset kun vanhemmat,ainakin joskus ja pääpiirteittäin :D
Meillä ainakin menee just näin. Poika saanut selvästi äitinsä tempperamentin. Sitten teen itse monesti sen virheen, että korotan omaa ääntäni käskeäkseni poikaa lopettamaan huutamisen.. ah mikä ihana noidankehä siitä syntyykään :D
Niinpä,niin metsä vastaa kun sinne huudetaan :whistle:

Yhteistyössä