Hakutulokset

1. K

Onko lapsiluku täynnä vai vieläkö on toiveissa lisää? Monta lasta? Ikäsi?

25v ja kolme lasta on, lapsiluku täynnä.
  2. K

voiko jättää 5lk ja 7lk lapset viikonlopuksi?

Mä jäin 13-vuotiaana yksin kotiin lähes joka viikonloppu (pe-su). Ja jossain vaiheessa myös vuoden nuorempi sisarus jäi aina kotiin mun seuraksi..
  3. K

HUONELÄMPÖTILA? Paljonko..

Yläkerrassa 24-26 astetta, vaikka vaan kylppärin patteri on päällä. Alakerrassa viileämpää. Saa nähä miten kesällä...
  4. K

Miten monta kertaa päivässä leikki-ikäiset lapsenne syövät?

Meillä 4v ja 2v syö aamupalan, lounaan, päivällisen ja iltapalan. Joskus todella harvoin voi olla välipala lounaan ja päivällisen välissä, mutta yleensä ei.
  5. K

kuinka pitkä ponnistusvaihe?

Eka 1h40min Toinen 17min Kolmas 3min
  6. K

Nyt liikkeellä oleva flunssa!

Meillä on kaikilla lapsilla ollu korkeaa kuumetta, yhellä myös vatsaoireita. Kahen päivän välein on lapset sairastunu, huomenna on siis mun vuoro.. : /
  7. K

Kenellä syödään vain yksi lämmin ateria kotipäivinä?

Meillä lapset 4v, 2v ja 6kk ja syödään 4x päivässä (aamupala, lounas, päivällinen, iltapala), joista yleensä vain yksi lämmin ruoka eli päivällinen. Joskus harvoin saattaa olla lounaaksikin puuroa tms lämmintä, mutta yleensä ei. Ja vauva siis tietenkin syö useammin, soseet ajoitettu noihin...
  8. K

Ei kahvia/teetä juovat aikuiset kylässä.

Mä en juo kahvia tai teetä ollenkaan (enkä tykkää myöskään viinistä, oluesta, energiajuomista tai limpparista). Kyläpaikassa ihan vesikin riittää, tai sitten mehua, kaakaota (kylmänä tai kuumana) tai vaikka maitoa. Tai voin vaikka olla ihan kokonaan ilman!
  9. K

Vuokrien suuruus hämmästyttää, paljon te maksatte?

80neliön rt-kolmio, rauhallisella alueella lähellä palveluita. Vuokra 675€ sisältäen 5x vesimaksut ja 1x autopaikka.
  10. K

Ikäsi gallup

24v
  11. K

minkä kokoinen asunto pitää olla 4 henkisellä perheellä?

Meitä on kaksi aikuista, kolme lasta ja koira, asutaan 80m2 kolmiossa.
  12. K

Voisitteko aloittaa parisuhteen murteella puhuvan miehen kanssa?

Noo, itekki viännän melekosta murretta, nii eikai tuo haittoo jos mieskii.. Ja mää tykkään kuunnella erilaisii murteita. :)
  13. K

MITÄ? Maksaako synnytys ja sen yhteydessä sairaalassa olo Suomessa?

Ennenvanhaan ei maksanut, mutta nykyään maksaa.
  14. K

Hieman on eri käytännöt kauppoissa tuon mll 70e lahjakortin kanssa

Meijän tossa lapussa lukee "Lahjakortti oikeuttaa ainoastaan ruokaostoksiin. Sillä ei voi ostaa tupakka- tai alkoholituotteita eikä siitä saa vaihtorahaa" Mutta ollaan kyllä aijemmin ainaki saatu ostaa sillä mm.vaippoja, hygieniatuotteita ym.
  15. K

Miksi ei vaan olla iloisia lapsen sukupuolesta, oli kumpi oli?

Mulla on kaksi poikaa ja tyttö. Molempia sukupuolia haluttiin ja molempia saatiin :)
  16. K

Mitä imetyksestä kipeytyneisiin nänneihin?

Mulla ei lanoliini auttanu yhtään, hukkaan meni ne rahat. Bepanthen oli paras!
  17. K

Kauneimmat etunimet

Nelli, Mette tai Jade Koda, Lenni tai Väinö
  18. K

Mitä naapuissa tapahtuu - miksi lapsi itkee jatkuvasti?

Meillä on esikoisella ollu kauhukohtauksia ja yleensä itku kuulostaa juuri pelokkaalta/kipuitkulta. Meillä näitä on tullu kausittain, välillä joka ilta, välillä kuukausienkin taukoja.. Alkaa yleensä 1-2tuntia nukahtamisen jälkeen, eli n.klo 22 ja kestää muutamasta minuutista tuntiin. Joskus...
  19. K

Te, jotka tupakoitte tullessanne raskaaksi

Kyllä. Lopetinkin tupakoinnin kaksi päivää ennenkuin plussasin, kun tuli aina tupakan jälkeen niin huono olo.
  20. K

Jos nyt tulisit raskaaksi ja saisit valita sukupuolen, kumman valitsisit ja miksi?

Jaa, valitsisin ehkä tytön. Kaksi poikaa ja yksi tyttö on jo, niin olisi sitten saman verran molempia :D ja tytölle on paljon helpompi keksiä nimi!

Yhteistyössä