Hakutulokset

1. K

Miksi te muut olette päivisin kotona?

Äitiysloma.
  2. K

Riittääkö 79m2 2 aikuista + 2 lasta vai onko liian pieni asunto

Meillä on 79neliön kolmio ja kaksi aikuista + kolme lasta. Alkuvuodesta muutetaan muutamaa neliöö pienempään vielä ja eiköhän siihenki mahduta.
  3. K

Se kuka keksii mun tytölle hyvän nimen on nero!

Nelli, Milja, Milla, Ilona, Mea, Amanda, Anni, Linnea, Linda, Jade, Pipsa, Sara, Mette, Netta, Aino, Matilda, Emilia, Emmi, Emma, Eveliina, Aada, Aava..
  4. K

Äiti + isä + 3 lasta. Kuukausitulot 3500e.

Meillä on kaksi aikuista + kolme lasta, tulot n.2000-2500e/kk ja pärjätään kyllä. Kohta tippuu tulot, kun jään kotihoidontuelle, mut pärjätään silti.
  5. K

"Lapsille luvassa tehokkaampi influenssarokotus"

Meidän perheestä kukaan ei ole ikinä ottanu, eikä tule ottamaankaan mitään influenssarokotuksia. Kolme alle 4v lasta on ja mies kuuluu riskiryhmään. Itse olen hoitoalalla, mutta nyt äitiyslomalla ja mies opiskelee samaa alaa..
  6. K

5-vuotiaan hammastarkastus?

Täällä käydään suuhygienistillä ekan kerran 6kk, sitten 1,5v, 3v ja 4v. Sen jälkeen en muista miten jatkuu, meillä nyt seuraava on tuo 4v käynti. Mukavia käyntejä ne on, kurkataan suuhun, jutellaan ruokailutottumuksista ja hampaiden hoidosta ym. Lapset on joka kerta saanu uudet hammasharjat ja...
  7. K

Vauvan sukupuoli ultrassa?

Meillä on kaikkien kolmen kohalla pitäny arvio paikkansa, kaks poikaa ja tyttö on.
  8. K

Ärsyttävä kysymys: "Paljon maksoi"!!

Tarpeeks.
  9. K

Minkälaisia lemmikkejä teillä on tai on ollut?

Tällä hetkellä ei oo mitään. Lapsuudenkodissa oli koiria, kissoja, kani, gerbiilejä ja hiiriä.
  10. K

Kun lähdetään synnäriltä kotiin toisen lapsen kanssa, miten olette tehneet???

Esikoinen 1v9kk oli mukana hakemassa meitä kotiin ja kävi myös ennen kotiinlähtöä isin kanssa meitä kattomassa sairaalassa. Tätä kolmatta isommat sisarukset (3,5v ja 1v8kk) kävi sairaalassa kattomassa, mutta isi kävi yksin meijät kotiin hakemassa, isommat ootti mummon kanssa kotona. Ja mummo...

Yhteistyössä