Hakutulokset

1. M

Vatsanmuotoilu! Muita käynneitä/menijöitä?

Mistä toi huutomerkki tuli? :D
  2. M

Vastaan mielelläni! :) Kävin tänään Helsingissä tikkien poistossa ja kuulemma keskivertoa nopeammin olen toipunut, haava on siisti ja turvotus laskenut jo paljon sekä liikkuminen on jo aika vaivatonta. Ainoa mikä vaivaa on selkäkipu! Selkä jumahti kun lähes viikon käveli aavistuksen kumarassa...
  3. M

Rintojen suurennus konsu, riisutaanko kaikki?

Kyllä ne siellä tietää :) Mitä luultavammin, riippuu toki mihin olet menossa.. Käsittääkseni niissä implanteissa puhutaan deseistä ei kuppikoosta..?
  4. M

Itse kävin vatsanmuotoilu konsultaatiossa, eikä tarvinnut näyttää tissejä joten....? :D :p
  5. M

Eiköhän yläosan riisuminen riitä? :D En ainakaan itse keksi yhtään syytä, miksi konsultti haluis sun hanurin nähdä jos tissit aiot ottaa...
  6. M

Paljonko tuli painoa raskauden aikana ja paljonko jäi laitokselle??

Ja hah! :D Ekasta +25kg ja 7-8kg jäi laitokselle ja tokasta + 23 ja 8-9kg jäi laitokselle. Tai no ekasta lähti kotiin 3,8 ja tokasta 4,4 kg :heart:
  7. M

Kamalan näköinen tämä mun vatsa vieläkin vain...

No ei tuo ihan kamala ole.. Itselläni roikkuvan nahan lisäksi roikkui kaikki kudokset ja lihasten rippeet..: / Toivottavasti nekin korjaantuvat "pinkeimmiksi" :D
  8. M

Minulla on hirveä auto kuume, yhden auton suhteen:P

CLS on kyllä aika mässy :p Siltikin kallistun ennemmin ässä mersuu :D
  9. M

En ole mitannut, miten pitkä tuo on. Suunnillen tuosta lantioluusta toiseen :) Minulla tuo arpi on kyllä sen verran korkealla, etten usko sen bikinien alaosan alle jäävän piiloon, toki riippuu housun mallista. Minä aion tatuoida arven piiloon, kunhan se on täysin parantunut :) Nyt on viikko...
  10. M

Paljonko autosi vie bensaa/dieseliä?

Nätissä ajossa 6,8-7,0 l/100km... Kenkää jos antaa niin saahan tuota kulumaan :D Auto 3 litranen automaatti diesel...
  11. M

Mä voisin ottaa tuon ;)
  12. M

Volkkarin joku lessemaasturi vs. Cayenne? Älä viitti!:D
  13. M

Mä en ymmärrä sitten YHTÄÄN tollasten pikkuautojen päälle :confused: Kyllä autossa pitää tehon (jos sitä siis haluaa) lisäksi olla KOKOA ja näköä.. :) Toi Rover ois aika kiva :kieh: Mutta mun silmää miellyttää Porschen Cayenne enemmän...
  14. M

Kiitos ja toivottavasti :)
  15. M

Leikkaus oli 3400e + sitten muita pieniä kuluja, kuten verikoe, kotiin haavateippiä, sidetarpeita ym ym.. Itse olisin toivonut, että arpi olisi saatu hieman alemmaksi, mutta on tämäkin parempi kuin tuo kengurun pussukka :) Syksyllä kun on mennyt vähintään 6kk leikkauksesta otan napakorun...
  16. M

Aijaa.com - 9632312.jpg Tuossa on siis maha 4pvää leikkauksen jälkeen mustelmaisena ja turvonneena :D
  17. M

Aijaa.com - 9546163.jpg Tuossa on kuva vanhasta mahastani :) Aijaa.com - 9632312.jpg Ja tässä 4 vrk leikkauksen jälkeen. Vatsa on siis TODELLA turvonnut ja aika pahan näköinenkin ja kuten näkee minulle jäi arpia, mutta ne eivät minua haittaa :) Nyt vaan pitäisi odottaa malttamattomana...
  18. M

Mikä on miehesi mielestä parasta vartalossasi? Entä omasta mielestäsi?

Kuulemma peppu :D Itse pidän käsistäni.. :)
  19. M

Lähihoitajat/opiskelijat! olis kysymys

Voit kyllä! :) palautatko suunnitelman siis opettajalle? Meillä ainakin oli käytäntö, että ope palautti ja pyysi täydentämään jos näki siihen syytä..
  20. M

Nyt on tosi paha sanoa vielä lopputuloksesta.. Nahkaa ei ainakaa enää ole! 5pvää siis tänään leikkauksesta ja olo on ihan jees ja pienet kotihommatki sujuu :) Minulla oli niiiiiiin paljon arpia, että kaikki ei lähtenyt, mutta se ei itselläni ollutkaan tavoite vaan tuon nahan ja vatsankorjaus...

Yhteistyössä