Mikä on miehesi mielestä parasta vartalossasi? Entä omasta mielestäsi?

• Viestiketjun aloittaja "minni"
  • Ensimmäinen viesti
"minni"
Miehen mielestä:
- tiukka vatsani
- kauniin pyöreä, urheilullinen peppuni
- pitkät, lihaksikkaat jalat (reidet, sääret)

Omasta mielestäni:
- peppu ja pitkät sääret

Pitäisikö sanoa "ei mikään ja ei mikään" :p.

Mies sanoi että yhtäkkiä sanottuna tissit, mutta ei ole pahemmin asiaa miettinyt.
Itse varmaankin sanoisin, että sellaiset peruskurvit, jos viitsisin vähän treenata niin olisin hyvinkin tyytyväinen vartalooni.

[QUOTE="minni";25732856]Mulla sama, mut onnistuu silti tuo treenaus..[/QUOTE]
Niin, mitä kukin arvostaa. Minulla vapaa-aikaa on tosi vähän, ja olen sairastanut melko kroonisesti tässä puoli vuotta. Pari kertaa syksyllä ehdin jumppaan/salille. Nyt keväällä mies on jatkuvasti iltavuorossa niin en pääse minnekään. Sitten kun vähän lohkeaa rentoutumishetkeä niin en vaan oikeasti ole niin innostunut enää fyysisestä rääkistä. Hulavannetta koitan välillä vähän pyörittää ;).

Heti aloituksestasikin näkee, että ulkonäkö on sinulle tärkeä asia ja teit varmasti tämänkin ketjun ainakin osittain päästäksesi kehumaan timmillä vartalollasi, joten meidän prioriteetit on vähän eri luokkaa :).

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sanna80
"minni"
Niin, mitä kukin arvostaa. Minulla vapaa-aikaa on tosi vähän, ja olen sairastanut melko kroonisesti tässä puoli vuotta. Pari kertaa syksyllä ehdin jumppaan/salille. Nyt keväällä mies on jatkuvasti iltavuorossa niin en pääse minnekään. Sitten kun vähän lohkeaa rentoutumishetkeä niin en vaan oikeasti ole niin innostunut enää fyysisestä rääkistä. Hulavannetta koitan välillä vähän pyörittää ;).

Heti aloituksestasikin näkee, että ulkonäkö on sinulle tärkeä asia ja teit varmasti tämänkin ketjun ainakin osittain päästäksesi kehumaan timmillä vartalollasi, joten meidän prioriteetit on vähän eri luokkaa :).
Sori, ei ollut mikään tarkoitus arvostella ja ihan hyvällä sanoin tosta treenamisesta. Se on todellakin se mitä kukakin arvostaa. Mä treenaan ihan siks, et oma kunto pysys hyvänä -> ei ois vaivoja ja jaksan paremmin pyörittää ihan normiarkeekin. Ja eipä tuo mitään haittaa, jos mieskin siitä kropasta tykkää. Eli kaikki voittaa :)

[QUOTE="minni";25732917]Sori, ei ollut mikään tarkoitus arvostella ja ihan hyvällä sanoin tosta treenamisesta. Se on todellakin se mitä kukakin arvostaa. Mä treenaan ihan siks, et oma kunto pysys hyvänä -> ei ois vaivoja ja jaksan paremmin pyörittää ihan normiarkeekin. Ja eipä tuo mitään haittaa, jos mieskin siitä kropasta tykkää. Eli kaikki voittaa :)[/QUOTE]
Joo siksi tässä tätä pientä yritystä on, kun tietää että kunnon kohetessa itsekin jaksaa. Olen minä saanut viime kesä-syksyllä laihdutettua kymmenisen kiloa, mutta se sairastelu laittoi oikeasti kapuloita rattaisiin. Paino on kuitenkin pysynyt, joskaan ei oikein tippunut entisestään. Ehkäpä sitä kesän tullen saa taa tsempattua eri tavalla kun ei ole koko ajan yskässä ja uloskin on kivempi lähteä.

Mutta oma luonne on tosiaan sellainen, että kaipaan sitä perseellään oloa, rötväämistä ja pelaamista/tölläämistä/lukemista. Mielenterveyden kannalta tärkeämpää kuin treenattu peppu. Ja herkuttelu se menee sinne samaan kastiin muiden löhöämisnautintojen kanssa.

Yhteistyössä