Minulla on hirveä auto kuume, yhden auton suhteen:P

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="sasa";25739084]XK:ssa on sitten omat ongelmansa. Mutta mitä voi odottaa saarelaisten autoilta? Jakopäätäkään eivät saaneet ekalla kerralla toimivaksi, vaan kiristäjät hajoavat _kaikista_. Vaihteistojen lukkiutumisongelmasta puhumattakaan.[/QUOTE]

Briteissä on luonnetta, vaikka ei ehkä luotettavuutta. Sama koskee jenkkejä, vaikka niiden luonne on erilainen. Nuo muut ovat hieman hengettömiä vaihtoehtoja, vaikka ovatkin teknisesti parempia.

virohoro
Minäki sain minu mies uuden auton,toooosi fiini on.Oli myös timantikoristelu ja kultasuihke,tosi glamourii!aika kallis oli mutta mies vinguti korttia,maksan sile luonossa.

"sasa"
[QUOTE="vieras";25739120]Briteissä on luonnetta, vaikka ei ehkä luotettavuutta. Sama koskee jenkkejä, vaikka niiden luonne on erilainen. Nuo muut ovat hieman hengettömiä vaihtoehtoja, vaikka ovatkin teknisesti parempia.[/QUOTE]

Mitä ihmeen luonnetta on paskassa laadussa? Kummallisissa teknisissä ratkaisuissa? Rolls Royce Silver Shadown jarrujärjestelmässä? E-typen/XJ:n taka-akselistossa?

Mä en ymmärrä sitten YHTÄÄN tollasten pikkuautojen päälle :confused: Kyllä autossa pitää tehon (jos sitä siis haluaa) lisäksi olla KOKOA ja näköä.. :)
Toi Rover ois aika kiva :kieh: Mutta mun silmää miellyttää Porschen Cayenne enemmän...

"Silja"
ihan hyvin meni, heillä oli jopa meikkaja paikalla, laitettiin myös tukka, he tykkäsivät ja olivat täysin mukaana=)

raskaudesta sen veran, että olen jo ihan kypsä, en jaksa enää yhtään:D
Kiva jos tykkäsivät! :)
Musta on niin hauska katsoa, miten jengi menee näihin sun pikkutuhmiin ärsytyksiin kerta toisensa jälkeen :D

Oikeasti, jos ihminen on onnellinen ja tyytyväinen omaan elämäänsä, niin ei tartte kettuilla muille.

Millon sulla on LA? Itse synnytin kolme kk sitten ja tuoreessa muistissa on tuo loppuaika.

"sipsi"
Mie olin niin onnellinen, kun mies osti meikäläiselle taannoin "uuden" auton - maksoi 2500e, ja on enemmän kuin passeli :)

Puhdisti ja vahasi auton vielä viimeisen päälle, kelpaa ajella :heart:

Itse en tuollaista autoa mihinkään tarvitsisi, työkseni tuhansia kilometrejä kuussa ajan. Arvostan autossa ihan muuta kuin ulkonäköä. Mutta jos joku tykkää, niin mikäs siinä :)

"vieras"
[QUOTE="sasa";25739146]Mitä ihmeen luonnetta on paskassa laadussa? Kummallisissa teknisissä ratkaisuissa? Rolls Royce Silver Shadown jarrujärjestelmässä? E-typen/XJ:n taka-akselistossa?[/QUOTE]

Se on sitä kun syntyy tunneside autoon. Siinä ei ole kyseessä tekniikasta tai matematiikasta, vaan historiasta ja tunteista. Aivan kuten Ferrarikin on tajunnut, autot on intohimo. Briteillä on yksilöllisyyttä autoissa, jota massavalmistajilla ei ole. Kyllä jotkut kuolaa Nissan GTR:n perään ja se onkin tekninen taidonnäyte, mutta jos kyseessä on auto jolla on tarkoitus ajaa liikenteessä niin kaikkien ominaisuudet ovat riittävät.

Miksi ihmiset kiintyvät yleensä eniten vanhoihin autoihin? Kyse ei ole siitä että ne ovat teknisesti ylivertaisia.

Venakko Milanna
[QUOTE="Silja";25739212]Kiva jos tykkäsivät! :)
Musta on niin hauska katsoa, miten jengi menee näihin sun pikkutuhmiin ärsytyksiin kerta toisensa jälkeen :D

Oikeasti, jos ihminen on onnellinen ja tyytyväinen omaan elämäänsä, niin ei tartte kettuilla muille.

Millon sulla on LA? Itse synnytin kolme kk sitten ja tuoreessa muistissa on tuo loppuaika.[/QUOTE]

no mulle täällä yritivät selittää että olen joku provo, en mä siltikään tajua miks provo, ehkä erilainen tai avoin, mutta ei mikään provo, en myös ymmärrä miks mulle pitää olla jatkuvasti vihainen, kun en tee kelle pahaa, enkä toivo....

Kyllä he tykkäsivät, toivottavasti, onnistu ja pääsevät hommiin:) he ainakin haluavat kovasti, esikoinen jopa aloiti miettiä ruokavalio

Venakko Milanna
[QUOTE="sipsi";25739225]Mie olin niin onnellinen, kun mies osti meikäläiselle taannoin "uuden" auton - maksoi 2500e, ja on enemmän kuin passeli :)

Puhdisti ja vahasi auton vielä viimeisen päälle, kelpaa ajella :heart:

Itse en tuollaista autoa mihinkään tarvitsisi, työkseni tuhansia kilometrejä kuussa ajan. Arvostan autossa ihan muuta kuin ulkonäköä. Mutta jos joku tykkää, niin mikäs siinä :)[/QUOTE]:):heart:

Yhteistyössä