Minulla on hirveä auto kuume, yhden auton suhteen:P

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25738952]Opettele provo AJAMAAN ensin. Vaikka sillä Hyundai Genesikselläsi jolla et uskalla ajaa nyt,[/QUOTE]

Hyndailla mä ajaan kesällä kun se on aika matala kans:) se menee saman tien mulla varma riikki:D

Venakko Milanna
[QUOTE="Vieras";25738972]Hieno! Sinuna ottaisin kyllä ton helikopterin.... :D[/QUOTE]

mä vitsailin miehelle, että mulle audin ja miehelle helikopterin, sitten varmasti ehti joka paikaan:LOL:

"vieras"
[QUOTE="sasa";25739024]Astonit eivät valitettavasti ole oikeasti kummoisiakaan teknisiltä ratkaisuiltaan.[/QUOTE]

Niissä on täysin riittävän hyvät ajo-ominaisuudet, normaaliajoon jopa erinomaiset. Tosin jos et halua maksaa maineesta, niin Jaguar XK olisi toinen hyvä vaihtoehto.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25739048]Niissä on täysin riittävän hyvät ajo-ominaisuudet, normaaliajoon jopa erinomaiset. Tosin jos et halua maksaa maineesta, niin Jaguar XK olisi toinen hyvä vaihtoehto.[/QUOTE]

jaguareista en tykkä jostain syystä ollenkaan

"sasa"
[QUOTE="vieras";25739048]Niissä on täysin riittävän hyvät ajo-ominaisuudet, normaaliajoon jopa erinomaiset. Tosin jos et halua maksaa maineesta, niin Jaguar XK olisi toinen hyvä vaihtoehto.[/QUOTE]

XK:ssa on sitten omat ongelmansa. Mutta mitä voi odottaa saarelaisten autoilta? Jakopäätäkään eivät saaneet ekalla kerralla toimivaksi, vaan kiristäjät hajoavat _kaikista_. Vaihteistojen lukkiutumisongelmasta puhumattakaan.

Venakko Milanna
[QUOTE="Silja";25739067]Miten sujui mallikuvaukset Helsingissä? Miten sun raskaus? Joko tuntuu, että vois olla tuloillaan poju? :)[/QUOTE]

ihan hyvin meni, heillä oli jopa meikkaja paikalla, laitettiin myös tukka, he tykkäsivät ja olivat täysin mukaana=)

raskaudesta sen veran, että olen jo ihan kypsä, en jaksa enää yhtään:D

....
Kuinka monta vuotta olet ap asunut Suomessa?

Oletko koskaan käynyt suomen kielen opetuksessa, esimerkiksi iltalukiossa tai jossakin missä järjestetään opetusta maahanmuuttajille?

Yhteistyössä