Hakutulokset

1. V

Orgasmi ja itku

Olen pari kertaa itkenyt. Silloin, kun on paljon tunnetta mukana ja saa voimakkaan orgasmin, niin ei sille vaan mitään voi. Itkuhan siinä pääsee!
  2. V

Onko Jonathanin puvut mitoitukseltaan reiluja vai niukkoja??

Toppapuvut on ainakin mun mielestä reiluja. Tosin välikausihaalari oli ehkä vähän niukka.
  3. V

Piditkö esikoisen kotona kun toinen syntyi

Kotona ovat kaikki aina olleet. Ensimmäisen ja toisen ikäero 1v7kk ja toisen ja kolmannen 2v. Hoitoalalla olen.
  4. V

Varilrix -rokotteen lapselleen ottaneet

Ei tullu mitään, mutta terkkari kyllä mainitsi silloin, että saattaa tulla näppyjäkin. En kyllä osaa sanoa, missä ajassa ne pitäis ilmaantua.
  5. V

Kiva yö tiedossa... +32 makkareissa

Märkä T-paita päälle ja kostea sideharso jalkojen päälle. Näin ollaan tehty meidän kuopuksen 1v kanssa näillä helteillä.
  6. V

Mitä tarkoittaa facebookissa jos on avoimessa suhteessa?

No nytpä tiedän tämänkin! :D
  7. V

No varmaan sillä tuossa yhteydessä samaa tarkoitetaan, mutta kuulostaa hassulta. Eikö avoimuus ole suhteessa hyvä asia? Voihan se vapauskin tietysti olla, riippuu ihmisistä...
  8. V

Mä olen kuullut puhuttavan vapaista suhteista. Avoin on mun mielestä eri asia.
  9. V

onko kukaan kuullut sport academysta??

Mulle tuli kans ja ilmoitin pojan siihen. Meillä oli lajeina salibandy, telinevoimistelu, suunnistus, koripallo sekä luistelu/jääkiekko. Ihan kiva, kun saa kokeilla eri lajeja. Jos vaikka joku mieleinen löytyis!
  10. V

Puuttees olevat pinoon

Kyllä mä ainakin pidän itseäni halukkaana naisena. Ja myönnän saavani myös, kun haluan. Edellyttää tietysti, että mies on kotona. ;) Kyllähän naisella aina keinonsa on! :)
  11. V

G: Kolme elämäsi tärkeintä asiaa?

Juuri näin!
  12. V

pino meille syrjityille/näkymättömille palstalaisille

No ei kai täällä nyt kukaan joka päivä. :o :D
  13. V

Kun miehestä ei pääse irti

Valitettavasti luulen, että ei. :hug:
  14. V

onko joku täällä oikeasti onnellinen kotiäiti?

Mä suren jo nyt tuota hetkeä. Taidan olla vähän höpsö... :ashamed:
  15. V

parisuhteessa ongelma

:hug:
  16. V

onko joku täällä oikeasti onnellinen kotiäiti?

Olen onnellinen, kun saan olla lasteni kanssa kotona. :heart:
  17. V

Äijän mielestä olen tekopyhä kun siivoan...

Ehkä se ei vaan tykkää, kun joutuu etsimään tavaroitaan, kun ne ei ole enää omilla paikoillaan eli siellä sun täällä... :D
  18. V

Lähtisitkö yksin 3 tai useamman lapsen kanssa rannalle

Totta. Mutta toisaalta se onnettomuus voi käydä missä vain. Eihän sitä uskaltaisi mihinkään lähteä, jos ajattelisi, mitä kaikkea kauheaa voi tapahtua.
  19. V

Lähtisitkö yksin 3 tai useamman lapsen kanssa rannalle

Kyllä olen käynyt lähes päivittäin. :o Lasten iät 1v2kk, 3v ja vajaa 5v. Kyllä siinä tosi tarkkana saa olla, kun melkoisia vesipetoja ovat, mutta hyvin pn pärjätty. :)

Yhteistyössä