Äijän mielestä olen tekopyhä kun siivoan...

• Viestiketjun aloittaja ihana mies
  • Ensimmäinen viesti
ihana mies
...ennen vieraiden tuloa :D Olen kuulemma pistänyt kämpän sekaisin kun olen kärrännyt vanhat lehdet pois, imuroinut ja tampannut matot :eek: Kun en kuulemma normaalistikaan siivoa, on tekopyhää siivota juuri nyt...huhhuijaa

r
No ei ole tekopyhää, vaan osoittaa että arvostat vieraitasi. Jos menen sovittuun aikaan jonnekin kylään ja näen että paikkoja ei ole edes yritetty laittaa yhtään kuntoon, niin tulee fiilis ettei mun käynniläni ole mitään väliä. Pikkuvauvaperheet ja yllätysvierailut on asia erikseen, silloin ei sotkut haittaa.

ihana mies
Joo, kieltämättä ajatus siitä, että EI siivoaisi ennen vieraiden tuloa tuntuu aika hm...epäkohteliaalle. Tuntuis kuin sillä sanoisi: ei kiinnosta siivota teidän takia :( Olkoon sit vaikka tekopyhää. Totta on kyllä, että äijä ei nyt löydä kamojaan, kun en laatikoissa. Normaalisti kaikki lojuu ärsyttävästi pitkin pöytiä näkösällä. Kauheita lehtiröykkiöitä yms. :eek:

ihana mies
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen:
Mun mies oli suhteen alussa aika samanlainen.. kehtasi ihan kavereidensa aikaan ihmetellä että kuinka se nyt on siivonnut ja höösää vaikkei normaalisti sitä tee :kieh: On se nykyisin oppinut tavoille :D
Hyvin oot kouluttanut :D Mun mies möläyttelee samanlaisia, enkä nytkään ihmettelisi, vaikka se kajauttaisi nytkin, että siivosin "koko päivän" ja vielä dramatisoisi asiaa niin, että kuulostaisin joltain sekopääsiivoojamuijalta :eek:

Yhteistyössä