onko joku täällä oikeasti onnellinen kotiäiti?

• Viestiketjun aloittaja äityli
  • Ensimmäinen viesti
S
Haluan ehdottomasti olla kotona lasten kanssa niin kauan kuin mahdollista. Lapset ovat pieniä vain tämän kerran, töissä kyllä ehtii olla myöhemminkin. Ja on ehtinyt olla ennen lapsiakin.

Samoin
minä!! Tuntuu, että nyt on kaikki jotenki niin täydellistä, sellasta mitä aina olen haaveillut. Vakkarityö odottaa sitten, kun on aika palata, lapsen ollessa tarpeeksi iso. Pidän työstäni yli kaiken, mutta nyt tää kotielämä vie ihan puhtaasti voiton. Nautin, kun on aikaa tehdä kotona kaikkea. Siivota, leipoa, laittaa ruokaa ja sitten joskus ihan vaan olla. Nauttia vauvasta ja elämästä. <3 Rakastan.

mi
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Haluan ehdottomasti olla kotona lasten kanssa niin kauan kuin mahdollista. Lapset ovat pieniä vain tämän kerran, töissä kyllä ehtii olla myöhemminkin. Ja on ehtinyt olla ennen lapsiakin.
Ihan ku mun suusta. Just näin! :)

:wave: On tämä ihanaa aikaa, tykkään käydä kerhoissa lasten kanssa ja kyläilemme toisten perheiden luona paljon.
Ihanin hetki on aina aamulla kun köllöttelemme poikien kanssa hetken sängyssä ja heräilemme rauhassa päivään ilman kiireitä. (toki joskus on kiirekin neuvolaan yms.)

mi
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Minä :D

Inhottaa jo ajatus että täytyy jossain vaiheessa mennä töihin ja antaa vastuu lapsista jollekin vieraalle ihmiselle :(
Ja samat sanat tästäkin. Joten niin hirvee ajatus. Kukaan kun ei varmasti hoida MUN lasta yhtä hyvin ku minä.. ;) Onneks on vielä aikaa.

Yhteistyössä