meille tuli tänään kirje...eihän ole huijausta??
marabou 06.08.2010 #5 mulle tuli myös.. lasten liikunta juttuja... en tiedä missä se Vantaalla on ????
utelias 06.08.2010 #8 Alkuperäinen kirjoittaja marabou: mulle tuli myös.. lasten liikunta juttuja... en tiedä missä se Vantaalla on ???? Click to expand... Aah, kohderyhmäläinen ei ollutkaan baarikärpänen. Hassua että sama nimi.
Alkuperäinen kirjoittaja marabou: mulle tuli myös.. lasten liikunta juttuja... en tiedä missä se Vantaalla on ???? Click to expand... Aah, kohderyhmäläinen ei ollutkaan baarikärpänen. Hassua että sama nimi.
näin 06.08.2010 #9 Kai sille ihan tilausta on. Toivottavasti se yritys saa joitakin lapsia liikunnan riemun pariin. Nimivalinta on kyllä aivan paska.
Kai sille ihan tilausta on. Toivottavasti se yritys saa joitakin lapsia liikunnan riemun pariin. Nimivalinta on kyllä aivan paska.
ap 06.08.2010 #10 joo siis en tarkoita baaria : ) 5-10 vuotiaille lapsille tarkoitettu liikuntajuttu. onko kukaan osallistunut.tai siis lapsi. ?
joo siis en tarkoita baaria : ) 5-10 vuotiaille lapsille tarkoitettu liikuntajuttu. onko kukaan osallistunut.tai siis lapsi. ?
miljoonakala 06.08.2010 #11 Mä en jaksanut perehtyä tarkemmin :ashamed: Ideana ihan kiva varmaan mutta frisbeegolf ja karate ei oikein iskenyt tuolle tytölle. (oletan että puhe siitä lasten liikuntahommasta koska baariin ei ainakaan saa lupaa mennä :snotty: )
Mä en jaksanut perehtyä tarkemmin :ashamed: Ideana ihan kiva varmaan mutta frisbeegolf ja karate ei oikein iskenyt tuolle tytölle. (oletan että puhe siitä lasten liikuntahommasta koska baariin ei ainakaan saa lupaa mennä :snotty: )
villikisuli 06.08.2010 #14 Mulle tuli kans ja ilmoitin pojan siihen. Meillä oli lajeina salibandy, telinevoimistelu, suunnistus, koripallo sekä luistelu/jääkiekko. Ihan kiva, kun saa kokeilla eri lajeja. Jos vaikka joku mieleinen löytyis!
Mulle tuli kans ja ilmoitin pojan siihen. Meillä oli lajeina salibandy, telinevoimistelu, suunnistus, koripallo sekä luistelu/jääkiekko. Ihan kiva, kun saa kokeilla eri lajeja. Jos vaikka joku mieleinen löytyis!
NeliApina 06.08.2010 #17 Mä kans ilmotin tytön. Varmaan ihan mukavaa ja siitä sit voi jatkaa jonkun lajin parissa vaikka ku on eka tutustunu.
Mä kans ilmotin tytön. Varmaan ihan mukavaa ja siitä sit voi jatkaa jonkun lajin parissa vaikka ku on eka tutustunu.