Hakutulokset

1. Pohjaton pyykkivuori

Minkä kokoinen perhe ja paljonko neliöitä?

180 neliöö Kaksi aikuista ja kaksi lasta (toivottavasti joskus enemmänkin) Niin ja koira + muutama kissa
  2. Pohjaton pyykkivuori

Reimatec talvihaalari, 74cm vai 80cm ??

hmmm, mä ostasin varmaan kuitenkin sen 80cm, mahtuu sitten paremmin kuitenkin alle lämmintä jos tarvii.
  3. Pohjaton pyykkivuori

Olen 50 v. ja odotan ekaa lasta, kysykää mitä haluatte?

Miten sinuun/ sinuun ja mieheesi (lähinnä ikään) on suhtauduttu neuvolassa yms? Ja seurataanko raskauttasi normaalia enemmän?
  4. Pohjaton pyykkivuori

Käsi ylös joka ois mieluiten kokkaamatta kokonaan!!

:wave: Mutta pakko on lapset ruokkia ja tietty mies ja itsensäkkin. Mies ei osaa tehdä ruokaa :/
  5. Pohjaton pyykkivuori

kun olit nuori niin mikä oli IN?

tytöillä varsinkin maiharit, lewikset ja pilottitakki, muutamaa vuotta myöhemmin ne jotkut ruutuhousut :x ja anorakit, ja sellaset hirveän näköiset paksupohjaiset kengät. Musaa oli kaiketi take that, ja vähän myöhemmin just spise girls ja backsteet boys..
  6. Pohjaton pyykkivuori

Jos olisit ottamassa koiranpentua niin ottaisitko uroksen vai nartun?

Nartun ja syy on kyllä ihan tyhmä :ashamed: mutta mä en vaan voi sietää nylkyttäviä koiria :x muuten ei olis mitään väliä moisella..
  7. Pohjaton pyykkivuori

Olipa naapurin tytön ilme näkemisen arvoinen

Ihanan ystävällistä :flower:
  8. Pohjaton pyykkivuori

1 vuotiaan syömisestä

10kk vanhana hapanmaitotuotteisiin ja 11kk+ sitten tavallisiin maitotuotteisiin, vähitellen totuteltiin. Muutaman päivän vatsa oli kovasti kuralla mutta masu tottui pian ja tuotoksetkin normalisoitui... Syö osittain kanssamme samaa ruokaa, toki vähemmän maustettua ja suolatonta versiota...
  9. Pohjaton pyykkivuori

minkä painoisia teijän 3vuotiaat?

Ei olla neuvolassa vielä käyty, mutta kotimittauksella 13,5kg ja 101cm ja poika kyseessä.
  10. Pohjaton pyykkivuori

tosi paksu vauva

:|
  11. Pohjaton pyykkivuori

Meille taitaakin tulla...

Onnea! Mun miehellä myös hyvin miesvaltainen suku ja nimenomaan isän puolelta. Kuopus meilläkin on tyttö ja se oli kovin ihana yllätys kaikille varsinkin kun moni "odotti" poikaa kun poikia on vain tullut :D meillä esikoinen on myös poika :)
  12. Pohjaton pyykkivuori

Voiko pizzan tehdä

Voi tietenkin, mutta ei se silloin ole kyllä pizza.. vaan lätty jonka päällä on täytteitä
  13. Pohjaton pyykkivuori

paljon +asteita että puette taaperolle pitkähihaisen uloa?:D +19?

No se riippuu siitäkin tuuleeko ja kuinka viileästi tai paistaako aurinko, mutta kyllä mä olen ohuen trikoopaidan laittanut kun on just vähän alle +20 astetta ja tarvittaessa keveän hupparin tms. Auringossa kuitenkin lämpimämpi. Ja meillä jo 3v osaa itse ilmoittaa tarviiko lisää vaatetta tai...
  14. Pohjaton pyykkivuori

olen nipo. meidän lapset ei tule koskaan saamaan omiin huoneisiinsa

Nipoa tai ei, sama tulee koskemaan meillä tuota televisiota, mutta tietokoneesta ei voi vannoa, koska esim, 10 vuoden päästä tilanne voi olla aivan toinen ja sitä tietokonetta voi oikeasti tarvita koulunkäynnissä enemmän (peruskoulun jälkeen). Televisota sensijaan tuskin tulee koskaan tarvimaan...
  15. Pohjaton pyykkivuori

Äänestä vuoden hääkuva :)

2 tai 12, tykkään kun on erilaisia, kauniita kyllä moni muukin.
  16. Pohjaton pyykkivuori

Hirveitä kommentteja pikkutytöille tässä ...

Pakko vain todeta tähänkin, ihmiset on kovin julmia toisilleen :(
  17. Pohjaton pyykkivuori

Ai kauhee kun sattuu korvaan aina kun nielasee. Onko jollain ollut tällaistä koskaan?

Mulla oli joskus kymmenen vuotta sitten viimeksi moinen vaiva, kävin lääkärissäkin eikä lääkäri osannut sanoa varmaksi mistä johtuu, epäili että kipeä kurkku aiheutti sen säteilemällä sitä kipua korvaan. Vaan jäipä mulle siitä ikuinen vaiva, se korva joka silloin vaivasi, suhisee oudosti silloin...

Yhteistyössä