ap
Mieheni on 3 v. nuorempi. Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onks isä/miehesi yhtä vanha? Onnea odotukseen!
Mieheni on 3 v. nuorempi. Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onks isä/miehesi yhtä vanha? Onnea odotukseen!
Ihmiset ovat YKSILÖITÄ, joten mahdollista on ja itsekin tiedän yhden 50v lapsen saaneen. Hänellä tosin oli jo kymmenkunta lasta entuudestaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:just joo..aattelinkin ettei tää ole oikea.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No, ei varmasti ole! Lue biologian kirjat uudestaan.Alkuperäinen kirjoittaja l:Onko luomuraskaus?
isomummoni on saanut lapsen 50-vuotiaana 1920 luvulla. silloin ei vissin ole ollut mitään hedelmöityshoitoja.
tiedän muitakin lähes 50 vuotiaana lapsen saaneita.
No olisko siksi että otsikossa kerrot jo ikäsi eikä me tiedetä susta mitään muuta. Mitäs luulisit kommenttien olevan jos otsikkona olisi että olen narkkari/alkoholisti ja odotan ekaa lastani??Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minun ikäni tuntuu olevan monelle kova paikka. Miksi ette nosta meteliä, kun alkoholisti vetää viinaa raskaana ollessaan? Tai narkkari?
Nostamme me.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minun ikäni tuntuu olevan monelle kova paikka. Miksi ette nosta meteliä, kun alkoholisti vetää viinaa raskaana ollessaan? Tai narkkari?
32 vuotiaana mietit oletko liian vanha hankkimaan lisää lapsia?????? No tyhmä olet ainakin. Seuraatko yhtään mitä ympärilläsi tapahtuu? Vai oletko niitä sukuja joissa koulua käydään se pakollinen 9 vuotta ja sitten pistetään perhe pystyyn. Suvun lukenein on lähihoitaja ja muut elelee sossun kustannuksella? Ollaan sitten mummoja 32-vuotiaana ja isomummoja 48-vuotiaana. Huhhuh. SE on säälittävää. Mieluummin perhe 40+ ikäisenä kun 20v kakarana.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En osaa tarkasti sanoa, itse sain esikoisen 30-vuotiaana ja kauhistuttaisi ajatus että siitä vielä 20 vuotta eteenpäin olisin raskaana. Nyt 32-vuotiaana mietin jo että olenko liian vanha hankkimaan lisää lapsia... Onks omilla munasoluilla? Pelkäätkö saavasi vammaisen lapsen?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mikä siinä sinua ihmetyttää? Onhan niitä hyvin nuoriakin, jotka ovat raskaana. Joku 13 v. on kyllä vähän surullinen tapaus. Mutta jos 50 v. pitää itsestään hyvää huolta, niin miksikäs ei.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oikeesti?
No eiköhän vammainen lapsi ole ainakin ensialkuun kauhistus lähes jokaiselle naiselle? Ja kun raskautta suunnitellaan niin yleensä lienee toiveissa saada terve lapsi vai ajatteleeko minua nuorempi sukupolvi näistäkin asioista jotenkin toisin?Alkuperäinen kirjoittaja dd:Puhuit noista kromosomihäiriöistä, niin päättelin että vammainen lapsi olisi kauhistus. Onko miehesi samanikäinen?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Missä olen sanonut, että olen kovasti vammaista lasta vastaan?Alkuperäinen kirjoittaja dd:Aiotko hankkia useamman lapsen? Mitä jos lapsi onkin vammainen (tunnut olevan kovasti vammaista lasta vatsaan), annatko adoptioon tms?
Tämä yksi lapsi riittää.
narkkari vetää viinaa raskaana ollessaanAlkuperäinen kirjoittaja ap:Minun ikäni tuntuu olevan monelle kova paikka. Miksi ette nosta meteliä, kun alkoholisti vetää viinaa raskaana ollessaan? Tai narkkari?
Peesi. Jokainen varmasti toivoo ensisijaisesti lapsen olevan terve.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:No eiköhän vammainen lapsi ole ainakin ensialkuun kauhistus lähes jokaiselle naiselle? Ja kun raskautta suunnitellaan niin yleensä lienee toiveissa saada terve lapsi vai ajatteleeko minua nuorempi sukupolvi näistäkin asioista jotenkin toisin?
Tupakoitsijoistakin on syytä nostaa. Ja myöskin meteliä kehiin jos mies tupakoi kun vaimo raskaana, tulee savuja vaimonkin nokkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Nostamme me.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minun ikäni tuntuu olevan monelle kova paikka. Miksi ette nosta meteliä, kun alkoholisti vetää viinaa raskaana ollessaan? Tai narkkari?
Suhtauduttu asiallisesti. Seurataan normaalia tarkemmin, siis käyn lääkärissä useammin kuin muut.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjaton pyykkivuori:Miten sinuun/ sinuun ja mieheesi (lähinnä ikään) on suhtauduttu neuvolassa yms?
Ja seurataanko raskauttasi normaalia enemmän?
??Alkuperäinen kirjoittaja asian ohi:32 vuotiaana mietit oletko liian vanha hankkimaan lisää lapsia?????? No tyhmä olet ainakin. Seuraatko yhtään mitä ympärilläsi tapahtuu? Vai oletko niitä sukuja joissa koulua käydään se pakollinen 9 vuotta ja sitten pistetään perhe pystyyn. Suvun lukenein on lähihoitaja ja muut elelee sossun kustannuksella? Ollaan sitten mummoja 32-vuotiaana ja isomummoja 48-vuotiaana. Huhhuh. SE on säälittävää. Mieluummin perhe 40+ ikäisenä kun 20v kakarana.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En osaa tarkasti sanoa, itse sain esikoisen 30-vuotiaana ja kauhistuttaisi ajatus että siitä vielä 20 vuotta eteenpäin olisin raskaana. Nyt 32-vuotiaana mietin jo että olenko liian vanha hankkimaan lisää lapsia... Onks omilla munasoluilla? Pelkäätkö saavasi vammaisen lapsen?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mikä siinä sinua ihmetyttää? Onhan niitä hyvin nuoriakin, jotka ovat raskaana. Joku 13 v. on kyllä vähän surullinen tapaus. Mutta jos 50 v. pitää itsestään hyvää huolta, niin miksikäs ei.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oikeesti?
Minut leikataan tietysti, tottakai se jännittää. Osa ystävistä tiesi asiasta jo etukäteen. Sukulaisista vain harva tietää. Mitään kkovin negatiivista ei ainakaan suoraan ole sanottu. Mitä sitten selän takana puhutaan, en tietenkään tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Jännittääkö/peloittaako synnytys?
Miten suku ja ystävät ottivat raskausuutisen vastaan?
Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:Lämpimästi onnea raskaudestasi ja kaikkea hyvää vauvaperheen arkeen teille
Ikä on vaan numeroita, ja hyvä äitiys ei ole iästä kiinni. Hienoa, että olet onnistunut vaikeuksien jälkeen tulemaan raskaaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja asian ohi:32 vuotiaana mietit oletko liian vanha hankkimaan lisää lapsia?????? No tyhmä olet ainakin. Seuraatko yhtään mitä ympärilläsi tapahtuu? Vai oletko niitä sukuja joissa koulua käydään se pakollinen 9 vuotta ja sitten pistetään perhe pystyyn. Suvun lukenein on lähihoitaja ja muut elelee sossun kustannuksella? Ollaan sitten mummoja 32-vuotiaana ja isomummoja 48-vuotiaana. Huhhuh. SE on säälittävää. Mieluummin perhe 40+ ikäisenä kun 20v kakarana.
Minäkin ihmettelin miten kova paikka useille sun ikäsi on. Olen varmaan outo, mutta mussa se ei herätä ollenkaan voimakkaita ajatuksia. Eli onnea vaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minun ikäni tuntuu olevan monelle kova paikka. Miksi ette nosta meteliä, kun alkoholisti vetää viinaa raskaana ollessaan? Tai narkkari?
Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minäkin ihmettelin miten kova paikka useille sun ikäsi on. Olen varmaan outo, mutta mussa se ei herätä ollenkaan voimakkaita ajatuksia. Eli onnea vaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minun ikäni tuntuu olevan monelle kova paikka. Miksi ette nosta meteliä, kun alkoholisti vetää viinaa raskaana ollessaan? Tai narkkari?
Nykyäänhän kaikkien täytyy saada kaikki ja mitä haluaa. Väiäkö sillö jaksaako. ei nuoremmatkaan palstan mukaan jaksa.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Minusta se on ihan asiallinen kysymys; minua kiinnostaa tietää, ajatteletko olevasi ihan hyvän ikäinen äidiksi, vai tunnetko itsesi jo ehkä liian vanhaksi mutta halusitte vauvan silti? Miten helppo tai vaikea päätös oli lähteä hoitoihin ja yrittämään raskautta?Alkuperäinen kirjoittaja ap:En viitsi edes vastata tämäntasoiseen kysymykseen. Kaikkea hyvää vaan sinulle.
Näin se kyllä oikeasti menee. Itsenikin elvytettiin kammiovärnästä ja pallolaajennus tehtiin. En kyllä muista mitää. Kuopuis oli 10 vee. Täälläpähän vielä hillun ja odotan josko saisin nähdä hänenkin lapsensa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kukaan meistä ei tiedä, miten kauan elää.Alkuperäinen kirjoittaja hjf:Surettaako sinua, koska todennäköisesti lapsenlapsellesi ja sinulle ei tule kiinteää suhdetta?
Isoäitini sisar sai 49-vuotiaana viimeisen lapsensa, ja taatusti oli luomu !Alkuperäinen kirjoittaja ap:No, ei varmasti ole! Lue biologian kirjat uudestaan.Alkuperäinen kirjoittaja l:Onko luomuraskaus?