Olen 50 v. ja odotan ekaa lasta, kysykää mitä haluatte?

• Viestiketjun aloittaja rr
  • Ensimmäinen viesti
Eri ihmiset haluavat eri asioita.

Joka haluaa teininä äidiksi, jolloin on lähes samanikäinen lapsensa kanssa, tai heitto on alle parikymmentä vuotta. Saa ehkä nähdä jopa lapsenlapsenlapsenlapsenkin.

Toinen haluaa kouluttautua, mennä naimisiin, ostaa talon ennen lapsen hankkimista. Että kaikki on kunnossa ennen lapsen tuloa.

Kolmas on ehkä elänyt itselleen koko nuoruuden ja aikuisiän. Tehnyt töitä ja matkustellut. Huomannut ehkä vanhemmalla iällä että jotain puuttuu, lapsi.

Viisikymppisellä ei ole enää niin "kiire" kuin ehkä parikymppisellä. Ei tarvitse opiskella eikä työurakaan ole niin hukassa enää. Voi olla jo omaisuutta sen verran että se lapsikin pääsee matkutelemaan maailmalle vanhempiensa kanssa.

Joku saattaa ajatella että lapsella on pakko olla sisaruksia, kun vanhemmat kuolee niin jää sitten ne sisarukset ainakin. Toinen saattaa ajatella että antaa yhdelle lapselle kaiken tarvittavan mitä voi antaa, hyvät lähtökohdat elämään, vaikkei sisaruksia olekaan.

On erilaisia lähtökohtia ja erilaisia elämäntilanteita.

Itse en jaksaisi odottaa omaa lasta noin kauan mitä AP, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan. (Äiti päälle parikymppisenä).

Joten toivotan paljon onnea AP:lle!

"lapseton"
Mun mielestä jokaisella meistä on vapaus valita elämänpolkumme sen mukaan, mitä itse kokee mielekkääksi. Tokihan voi ajatella, että on itsekästä haluta lasta vanhemmalla iällä - on itsekästä ylipäätään haluta lapsia!! Oma äitini halusi vain lapsen, ei perhettä. Oliko se itsekästä? No oli se mielestäni, varsinkin kun tiesin koko ikäni kuka isäni oli ja ihmettelin, että miksi hän ei halunnut tietää minusta mitään. Sen sijaan hän perusti perheen yhden jos toisenkin naisen kanssa, mutta ei äitini..

Pahempaa oli tietää, että isä oli olemassa muttei välittänyt. Miettikääpä nyt ihan todella kaikkia niitä eroperheitä, joiden lapset kokevat saman kuin minä isän lähtiessä toisen naisen matkaan ja unohtaessa lastensa olemassaolon..Se on ihan käsittämätöntä. Mutta ei se tarkoita yhtään mitään jos lapset tehdessään on olemassa perhe ja elämä hymyilee. Äiti tai isä voi kuolla, lapsi voi joutua väkivallan tai insestin kohteeksi, mitä tahansa voi tapahtua kenelle tahansa.

Jos nainen haluaa lapsen 50vuotiaana, niin suon sen hänelle. Sitä lasta tullaan ihan taatusti rakastamaan, ehkä jopa enemmän kuin missään "normiperheessä" ja nuorempien vanhempien taholta. Kukaan meistä ei tiedä vuosiensa määrää. Itse sain pitää äidin aikuisiälle, mutta nuoremmat sisaret olivat 10v kun äiti kuoli. Ei kaikkeen voi elämässä varautua ja valmistautua. Varmastikin sisareni nuorempina ovat kärsineet enemmän kuin minä. On ihan lapsesta kiinni häpeääkö hän vanhempiaan ja me aikuiset olemme siihen suurin syypää: kateus ja julmuus on perusluonteessa ja yhteiskunnan suvaitsemattomuudessa - eli meissä itsessämme.

fluemieneism
There is another brand pertaining to these types of stocks and options: small cap stocks. http://www.youtube.com/watch?v=mb10wMAIOAg As soon as returning to your automobile, keep your keys available and also fasten ones doorways once you're inside of http://www.youtube.com/watch?v=sjwb2q95D-g I ended up being surprised. I decided not to anticipate to notice vacant retailers as well as abandoned dining places in one of several busiest shops within Chandler. Although, that will bought myself considering. Possibly, the actual full price industry is actually which has a more complicated time period compared to a lot of people believe. You wouldn't understand that through thinking about their own investment charges.

Yhteistyössä