mikä työtä te haluatte tehdä:)

perunainen
ehkä toimittaja ja kirjoittelisin tietenkin maailmaa paremmaksi.
siinä samalla voisin vähän varmaan matkustella..

olen tehnyt vähän liian monenlaisia töitä jo, vaikea on ollut ammatinvalinta.

myös voisin hyvin olla valmentaja, coutchi siis.
lapsena toivoin eniten pääseväni kirjakauppaan myyjäksi. Se uusien kirjojen tuoksu...

Elena
Haluaisin olla kirjailija.

Tai sitten omistaisin pieneläintarhan, ja puutarhan, ja siihen sivuun kahvila-ravintolan, ja majoituspalveluita. Ja lapsille viidakko-leikkipuisto, ja sellainen metsään suunniteltu seikkailureitti. Ehkä joskus jos voitan lotossa, niin ostan vanhan kartanon maineen jostain, tai vanhan ison maatilan ja teen kaiken tuon. Haaveilen vaan ja mietin mitä muuta kivaa siellä vois olla, mun omassa puuhamaassa... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Elena:
Haluaisin olla kirjailija.

Tai sitten omistaisin pieneläintarhan, ja puutarhan, ja siihen sivuun kahvila-ravintolan, ja majoituspalveluita. Ja lapsille viidakko-leikkipuisto, ja sellainen metsään suunniteltu seikkailureitti. Ehkä joskus jos voitan lotossa, niin ostan vanhan kartanon maineen jostain, tai vanhan ison maatilan ja teen kaiken tuon. Haaveilen vaan ja mietin mitä muuta kivaa siellä vois olla, mun omassa puuhamaassa... :D
No tämä mäkin haluan :D oikeasti mä haluan aika paljon, mitäs vosin tehdä, mulla on muuten yks hyvää liike idea, mut siihen tarvi noin 100 000 :(

perunainen
ja pianisti. Se olisi täysin ihanaa vain kuvitelmissa siis.
Laulajakin ehkä voisin olla, sellainen sensitiivinen vanhan ajan jazzartisti.
Ei mikään jumputtava iskelmätehtaasta tullut kone, vaan sielukas, selkäpiitä karmivan ihmeellisesti laulava todellinen elämän taiteilija :heart:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:
Eläinlääkäri tai lentäjä
Samat kuin minulla! :) Tai nämä on sellaisia unelma-ammatteja joista tiedän ettei tule toteutumaan, nyt lähden opiskelemaan terveydenhoitajaksi :)
Ei mullakaan toteutuneet. Ell meni ohi kun lukiossa en vielä tiennyt miksi haluan isona enkä lukenut siksi oikeita aineita ja olisi pitänyt olla ahkerampi. Lentäjäksi taas olin liian lyhyt.

Ihan tyytyväinen olen nykyiseen työhöni kylläkin.

perunainen
vielä tuli mieleen vaatesuunnittelija. Lapsena suunnittelinkin ihan järisyttävällä hypellä vaatekokonaisuuksia paperinukeille - miksi lapsen energia ei voisi olla aikuisenakin jäljellä ...

Baarissa oli kiva olla töissä. Lapsen kanssa kahden asuessa se ei tosin oli edes vaihtoehto. Mutta siitä mä tykkäsin. Muutenkin ku olen tämmönen yöihminen.

Toki tekisin mielelläni duunia mistä sa kasoittain rahaa minimaalisella panostuksella.

Yhteistyössä