Hakutulokset

1. V

Eroottiset kuvat

No ei miellä ainakaan... Mies ei halua olla kuvattavana, joten tyydytään ihan noihin valmiisiin leffoihin. Ja varmaan parempi niin, vois jäädä pian koko puuhat muuten... :D
  2. V

Kondomin laitto ongelma

No ihan samaa mietin! :laugh: Vois kiertää kouluja ja näyttää ihan konkreettisesti, kuinka se menee. Ei jäis sitten epäselväksi kellekään. ;)
  3. V

Kondomin laitto ongelma

Tuli mieleen joku opetusohjelma... :D
  4. V

Naapurin rouva

No jopas helpotti. ;) Kiitos! :D
  5. V

Kondomin laitto ongelma

Sä ilmeiseti vedät sen esinahan vain siitä terskan päältä pois. Vedä se ihan kokonaan taakse, ei sitä silloin jää mihinkään paksulti. :)
  6. V

Naapurin rouva

Hei, ei noin saa tehdä! :kieh: Kerro nyt loppuun asti, kun aloititkin, vai pitääkö itse kuvitella? :p ;)
  7. V

G: Näitkö seksiunia?

:laugh: Joo, kokeilepas jos uskallat! Kerro sit miten kävi. ;)
  8. V

Jaahas, vai sellaisia naapureita teillä... ;) Kiva varmaan törmäillä tuollaisten unien jälkeen. :D
  9. V

Kerro nyt muillekin! :p
  10. V

Yöpanetusta

Mä liityn tähän joukon jatkoksi. Kyllä, voi KYLLÄ!!
  11. V

Mammakerhon jälkeen kuultua (kotiäideistä)

Ihan sama, miten päin tekee. Kyllä niitä syyllistäjiä aina löytyy. Ehkäpä kuitenkin ne, jotka työkseen hoitavat lapsia, tietävät hyvin myös kuinka tärkeää kotihoito pienelle lapselle on. Ei se isoissa ryhmissä olo ole herkkua pienelle. Itse en kyllä ketään syyllistä. Jokainen tekee ne valinnat...
  12. V

lisääntyneet halut vauvan saamisen jälkeen!!??

Epäilemättä... :D
  13. V

lisääntyneet halut vauvan saamisen jälkeen!!??

Vähän siellä sun täällä... Eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka törmätäänkin. ;)
  14. V

eikö kukaan koe sitä inhottavana että joutuu olemaan raskaana ja synnyttämään?

En ole minäkään päässyt kertaakaan raskausaikana siihen nautinnolliseen vaiheeseen. Kun ensimmäisen puolikkaan oksentelee 24/7 ja toisen kärsii suppareista ja pelkää liian aikaista synnytystä, niin kyllä siitä on nautinto kaukana, vaikka sen miten ajattelisi. Eka synnytys oli ihan kamala, toinen...
  15. V

mun unessa oli viime yönä nämä ihmiset

Uuh... Tuon Garyn mä voisin tilata ens yöksi, nam! :p
  16. V

taas tyhmiä kysymyksiä :D oletteko uskaltanu raskaana ollessa käyttää nenäsumutteita?

Mä olen niin ylivarovainen noissa jutuissa, etten ole uskaltanu raskausaikoina käyttää mitään lääkkeitä tms. Ei tarvi sit ainakaan jossitella, jos ja kun jotain sattuu.
  17. V

G: kumpi vanhempi olet, mukaan menevä pelleilijä vai sivusta seuraava sitruunan syönyt ?

Mä olen varmaan tilanteen mukaan vähän molempia.
  18. V

Mitä mä teen? :(

No kyllä mä ymmärrän, mitä tarkoitat. En tietenkään ala patistamaan ketään suhteeseen varatun kanssa, mutta ymmärrän sun kantasi kyllä. Ehkä sun pitää tehdä niinkuin hyvältä tuntuu, mutta kannattaa tietysti ottaa seuraukset huomioon myös. Kyllä se taitaa, ikävä kyllä, vähän niin nykyään mennä...
  19. V

peekele

Ai, mä olen luullut, että ne on sama asia! :D
  20. V

peekele

No meillä ei toimi tuokaan, kokeiltu on!

Yhteistyössä