No mä myönnän kyllä, että itse olen varmaan osasyyllinen moiseen. Olen alunperin tehnyt kaiken ja mies on tietysti tottunut, että palvelu pelaa. Toisaalta sitä ei haittaa, vaikka me kahlattais roskissa. Mutta joo, välillä ottaa päähän ihan kunnolla!
No ihan aluks täytyy sanoa, etten mä naissuhdetta etsi, mutta muuten kuulostaa kyllä tutulta. Mulla heräs halut aivan mahdottomiks viimeisen raskauden aikana ja sitä on sitten jatkunut... Tuntuu, että halut vaan lisääntyy ja mieskin on välillä ihmeissään, tosin mielissään. :D Ja kyllä, välillä...
Mulla oli jossain vaiheessa kausi, jolloin tuntui just tolta. Onneks se meni kuiteskin ohi ja nykyään pystyn nauttimaan hommasta ihan täysillä. En kyllä tiedä, mistä johtui, mutta kolmen raskauden jälkeen olen pystynyt muutenkin nauttimaan seksistä ihan eri tavalla. Ehkä nyt osaa olla oikeesti...
Saan puhelimeeni tekstiviestin, jossa lukee "Tulit ajatuksiini kesken työpäivän ja nyt haluttaa..." Hetken mielijohteesta laitan kengät jalkaani ja suunnistan kohti kultani työpaikkaa. En ole ennen tehnyt tällaista, mutta nyt haluan yllättää rakkaani.
Kurkistan raollaan olevasta ovesta...
No ehkäpä voit kysyä, millainen äiti ei kehtaa itse pestä lastensa vaatteita, jos alkaa sun isyyttä tuollaisen takia arvostelemaan. Aika outoa edes ehdottaa tuollaista, ellei sitten ole jotain erittäin pätevää syytä.
Olette siis perheneuvolassa käyneet. Siitä ei ilmeisesti apua ollut. Olisiko tuossa tilanteessa sitten parempi tosiaan muuttaa hetkeksi erilleen, jos vaimosi sitä niin haluaa. Silloin hänellä olisi mahdollisuus huomata, mitä on menettämässä ja olisi kenties halukas itsekkin tekemään jotain...