G: kumpi vanhempi olet, mukaan menevä pelleilijä vai sivusta seuraava sitruunan syönyt ?

itse olen ehdottomasti ensimmäinen: päästelen hassuja ääniä, teen outoja ilmeitä tai vetäisen pingviinitanssin vaikka keskellä kauppaa, änkeän farkkuineni ja nahkatakkeineni (siis jos ei ole sattunut verkkareita jalkaan) liukumäkeen, otan hassuja tanssiliikkeitä parvekkeella, hihkun ja kiljun ja räkätän kovempaa kuin jälkikasvuni.. :D minusta on ihanaa, kun saan lapsen kikattamaan enkä välitä tippaakaan heinäseipäiden paheksuvasta mulkoilusta (tai miehen jupinasta että pitäisi rauhoittua). senkus toljotatte, tämä mamma pitää hauskaa jälkikasvunsa kanssa! :xmas: änkeäisin varmaan pallomereen ja pomppulinnaankin, jos se olisi sallittua :LOL:

Perla
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22129254:
itse olen ehdottomasti ensimmäinen: päästelen hassuja ääniä, teen outoja ilmeitä tai vetäisen pingviinitanssin vaikka keskellä kauppaa, änkeän farkkuineni ja nahkatakkeineni (siis jos ei ole sattunut verkkareita jalkaan) liukumäkeen, otan hassuja tanssiliikkeitä parvekkeella, hihkun ja kiljun ja räkätän kovempaa kuin jälkikasvuni.. :D minusta on ihanaa, kun saan lapsen kikattamaan enkä välitä tippaakaan heinäseipäiden paheksuvasta mulkoilusta (tai miehen jupinasta että pitäisi rauhoittua). senkus toljotatte, tämä mamma pitää hauskaa jälkikasvunsa kanssa! :xmas: änkeäisin varmaan pallomereen ja pomppulinnaankin, jos se olisi sallittua :LOL:
Ihanaa, mä oon kans just tommonen hullu :)
Ja HopLopissa pääsee muuten pallomereen ja pomppulinnaankin..

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22129650:
no en miekään nyt esim. hautajaisissa ala päristellä tai esittää pingviiniä..
No mulla toi hullutelu rajottuu kotiin ja autoon. Ihmisten ilmoilla käyttäydytään muut ihmiset huomioon ottaen. Mä olen siis vissiin tiukkis kun pidän niin lapsen kun miehenkin ojennuksessa esim kauppareissuilla.

Perla
No mulla toi hullutelu rajottuu kotiin ja autoon. Ihmisten ilmoilla käyttäydytään muut ihmiset huomioon ottaen. Mä olen siis vissiin tiukkis kun pidän niin lapsen kun miehenkin ojennuksessa esim kauppareissuilla.
Kyllä mäkin pidän lapseni "ojennuksessa" julkisilla paikoilla ja voihan sitä hullutella kanssaihmiset huomioonottaenkin. Ei mulla oo ainakaan tapana tehdä mitään sopimatonta kun lapseni kanssa leikin, joten en ymmärrä miksi siitä joku häiriintyisi, jos kaupassa alan vaikka jotain lapselleni laulamaan tai jos hurjastellaan rattailla/kärryillä vähän tyhjällä käytävällä tai jos vaikka esitän puhuvaa paprikaa..

"jaa"
Kyllä mäkin pidän lapseni "ojennuksessa" julkisilla paikoilla ja voihan sitä hullutella kanssaihmiset huomioonottaenkin. Ei mulla oo ainakaan tapana tehdä mitään sopimatonta kun lapseni kanssa leikin, joten en ymmärrä miksi siitä joku häiriintyisi, jos kaupassa alan vaikka jotain lapselleni laulamaan tai jos hurjastellaan rattailla/kärryillä vähän tyhjällä käytävällä tai jos vaikka esitän puhuvaa paprikaa..
minä voin kyllä kuvitella helposti, että monikin häiriintyy jos joku vetää jotain kovalla äänellä ja nuotin vierestä, prismassa. tai jos opettaa lapsensa häiriköimään kärryillä, seuraavalla kerralla voi olla sitä porukkaa enemmänkin.

musta toi ois kyllä just sitä sopimatonta...

sen sijaan esim. inhottaa, että leikkipuistoissa, joissa on kestävät telineet ja keinut, monikaan äiti ei samalla itse liiku kun olisi mahdollisuus venytellä ja juosta. inhottaa se, että jos itse haluaisi keinua tai kiipeillä, katsotaan erittäin paheksuvasti.

Perla
[QUOTE="jaa";22130353]minä voin kyllä kuvitella helposti, että monikin häiriintyy jos joku vetää jotain kovalla äänellä ja nuotin vierestä, prismassa. tai jos opettaa lapsensa häiriköimään kärryillä, seuraavalla kerralla voi olla sitä porukkaa enemmänkin.

musta toi ois kyllä just sitä sopimatonta...

sen sijaan esim. inhottaa, että leikkipuistoissa, joissa on kestävät telineet ja keinut, monikaan äiti ei samalla itse liiku kun olisi mahdollisuus venytellä ja juosta. inhottaa se, että jos itse haluaisi keinua tai kiipeillä, katsotaan erittäin paheksuvasti.[/QUOTE]

Ei me ketään häiriköidä. Mun lapsi on 1v joten se ei oikein yksinään pysty hurjastelee mitään ja kunhan hän saa omia kärryjä alkaa työntelee niin ei muuten varmaan hurjastele yhtään missään. Toisekseen en mä ala täyteen ääneen hoilottaa, ihan normaaliin ääneen ehkä jopa vähän hiljempaa ja kaiken lisäksi mä pysyn aika hyvin nuotissa. Niin ja me käydään yleensä Citymarketissa ;)
Etkö sä vois vielä vaikka haukkua tota paprikan esittämistä?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä