Hakutulokset

1. V

Millanen oli teiän eka kerta??

Täydellinen! :heart: Poikaystävä oli hellä, lämmitteli mut hyvin ensin ja tuli varovasti sisään. Se ei sattunut yhtään, päinvastoin tuntui jopa hyvälle. Tosi hyvä fiilis jäi tuosta hetkestä ja kaiken kruunasi vielä ne kolme kauneinta sanaa, jotka sain kuulla tuon jälkeen häneltä ensimmäisen...
  2. V

uimahalliin 8kk kanssa. Mitä päälle?

Jos sitä uimavaippaa käyttää, niin ei siihen ole kai tarkoituskaan uikkaria enää päälle vetää. Pelkkä vaippa tai pelkkä uikkari siis.
  3. V

Hese vai Mäkkäri?

Vain ja ainoastaan Hese kelpaa mulle! :)
  4. V

Naisiin ei voi luottaa!

Jätettiinkö sut ilman ruokaa vai? Voi... No ei kaikki naiset ole samanlaisia, älä huoli! :)
  5. V

Harrastatteko seksiä kuukautisten aikana?

Joo no mullakin saattaa vähän väriks tulla muulloin kuin menkkojen aikaan, mut ihan varsinaisen vuodon aikana ei ole lisänny. Mut nää on varmaan aikas yksilöllisiä juttuja.
  6. V

Harrastatteko seksiä kuukautisten aikana?

Ehdottomasti! :D Mutta miks pitäis vuotaa enemmän? En ole huomannut, et lisäis vuotoa, väillä se jopa vähenee.
  7. V

facebookista

Siellä ylhäällä on se haku-kenttä. Sieltä! :)
  8. V

Laskin juuri, että seuraan aktiivisesti 13 televisiosarjaa. Kuinka montaa te?

Tällä hetkellä yhtä. Muita tulee katseltua milloin mitenkin. Oikeesti tosi vähän tulee telkkaria katsottua nykyään.
  9. V

G: Aamupalasi?

Teetä ja pari palaa leipää. Ei uppoa mikään tuhdimpi aamuisin.
  10. V

Äijä suuttuu heti kaikesta ja pitäis avioliittoa korjata

Eiköhän tuossa nyt sun ehdoilla kuitenkin pidä edetä. Jos se ei hänelle riitä, niin ehdota uudelleen eroa. Ei omia tuntemuksia voi muuttaa toisen mieliksi, varsinkaan tuollaisessa tilanteessa, eikä pidäkään muuttaa. Olis miehen ehkä kannatanu aikaisemmin miettiä, mitä oikeesti haluaa. Sitä saa...
  11. V

MAHA jo rv10?

No mä olen pienikokoinen ja mulla on alkanu näkyä aina jo tuossa vaiheessa. On ollu täysi työ peittää siihen asti, kun haluaa asian julkistaa.
  12. V

Parisuhde,ei seksiä

No juuri tätä olen minäkin miettinyt. Meillä siis seksi sujuu, mutta muuten kaikki on päin jotakin. Todellakin, jos vain saisi ne molemmat samassa paketissa, niin ottaisin kyllä! Mutta onkohan se edes mahdollista...
  13. V

lisääntyneet halut vauvan saamisen jälkeen!!??

No meillä taas on toisinpäin. Siis seksielämä on kunnossa, mut jotain muuta tarvis lisää. Pitääkö aina elää ilman jompaa kumpaa. Miksi ei voi saada molempia! :kieh:
  14. V

Tuliskohan ihan mahdottoman ahdasta? mitä mieltä

No me mahdutaan ainaskin. Tosin tuo sauna puuttuu, harmi! Meillä on isot huoneet ja kaikki neliöt hyvin käytetty. :) Ainoo on, et kaappitilaa sais olla enempi.
  15. V

koska sait viimeksi mieheltä kukkia ihan muuten vaan?

No minä kyllä haluaisin... Seurustelun alussa sain kukkia joka viikko. Aina oli maljakossa jotain, mutta nyt en saa välttämättä edes merkkipäivänä. Hieman katkera olen joo... :D
  16. V

koska sait viimeksi mieheltä kukkia ihan muuten vaan?

No enpä muista, on siitä sen varran aikaa...
  17. V

Miksi naiset ei pidä pilluistaan huolta?

Kannanpa korteni kekoon minäkin. Mulla säännöllisin treeni noille lihaksille on nimenomaan seksi. Kaikki muu on satunnaisempaa johtuen noista kolmesta pienestä lapsesta. Ei siinä arjen tohinassa mitään lantionpohjanlihaksia aina muista treenata. Mutta kyllä mun mies ainakin nimenomaan kehuu...
  18. V

Kun otat suihin, niin nieletkö

En niele.
  19. V

Eroottiset kuvat

Joo, olen mä kokeillu. :D Tai siis mies on kuvannu mua. Itse kyllä tykkään katsella enempi noita valmiita...
  20. V

Jos nyt saisit makkaraperunat niin millä mausteilla ottaisit?

Ketsupilla ja kurkkusalaatilla sekä maito, kiitos!

Yhteistyössä