koska sait viimeksi mieheltä kukkia ihan muuten vaan?

• Viestiketjun aloittaja rakastettu
  • Ensimmäinen viesti
kesällä kun oltiin metsäretkellä,pisti mut ja lapset eväitä syömään ja ite hilpas muualle metsään,olikin käyny pellonreunalla poimimassa mulle ison kimpun kukkasia.mun mies tietää hyvin etten voi sietää kaupallisia kukkasia,ja sainkin sen kaikkein parhaimman kimpun suoraan luonnosta :heart:

"orkidea"
Pari viikkoa sitten mies toi ihanan orkidean minulle. Olin vähän hämmentynyt kun ei hän yleensä muuten vaan tuo. Ja tuskin on huonon omantunnon takia sitä ostanut, niin kuin joskus luullaan :D

gigggi
en koskaan nykyiseltäni. Viime äitienpäivänä ostetut ruusutkin paljastuivat anopin valitsemiksi ja ostamiksi!! (mies sanoo olevansa kukkakaupassa avuton)
Exältä sain silloin tällöin, ja kerran kullatun ruusun koruliikkeestä.

7 vuotta oltu yhdessä.. kertaakaan en oo kukkia saanut ja yhden ainoan lahjan ensimmäisenä jouluna.. tämä siksi, kun olen sanonut ettei haaskaa rahaa minuun tai varsinkaan kukkiin.. mielummin lapseen laitetaan nekin rahat tai ruokaa tms..

----
Mitä mieltä te olette tästä? Ostan joskus kotiin kukkia, ja aina muistan mainita miehelle, että en pidä kuin tietyistä kukista ja tietynvärisistä. Hän tietää tasan tarkkaan mistä tykkään. Kuitenkin hän on ilmeisesti niin piittaamaton tai laiska, ett' tuo aina merkkipäivinä jonkin ihan kamalan kimpun. Ilmeisesti vain pyytää myyjää valitsemaann tai ottaa ensimmäisen silmiin sattuvan. Joudun sitten aina heittämään puolet kimpusta roskiin ja sommittelemaan kimpun uudestaan.

Mulle riittäisi ihan muutama ruusu tai muu yksinkertainen kimppu ja mies tietää mun maun. Vähän alkaa ärsyttämään, enkä hirveästi pysty iloitsemaan miehen ''huomionosoituksista''. Sama kuin aina saisi mieheltä lahjaksi punaisen yöpaidan, vaikka nukkuu alasti ja muutenkin inhoaa väriä. Ja sitten pitäisi hymyillä kauniisti vuosi vuoden jälkeen ja kiittää kun mies on vaivautunut....

Osa ei pidä kukista, osa pitää kovasti. Se varmasti vaikuttaa siihen, miten usein niitä saa eli frekvenssi itsessään ei taida kertoa oikein mitään parisuhteen tilasta.
No minä kyllä haluaisin... Seurustelun alussa sain kukkia joka viikko. Aina oli maljakossa jotain, mutta nyt en saa välttämättä edes merkkipäivänä. Hieman katkera olen joo... :D

mä sain ekaa ja varmaan vikaa kertaa ruusuja mieheltäni pari vk sitten.. mies oli astellut kukkakauppaan, ostanu sellasia isoimpia ruusuja mitä saa (en muista lajikkeen nimeä) ja sanonut että mä otan noita vaikka 10kpl. nämä ruusut oli siis niitä mitä kuuluu ostaa ehkä 1 tai 2 mutta mieheni oli ostanut 10kpl.. Oli meinannut pudota perseelleen kun myyjä pakattuaan kukat sanoi summan 60EUR. Nieli kiukkunsa, tuli kotiin, antoi ylpeänä ruusut, olin todella otettu, kaunein kimppu ikinä mitä olen saanut. Kysyin sitten kuitenkin illalla että miten ihmeessä sä raaskit ja sitten tunnusti "voi hemmetti mä en todellakaan tiennyt että ruusut on niin kalliita!!! ei mikään ihme ettei miehet osta naisilleen kukkia".. Näytin sille sitten toissapäivänä plantagenissa että "tollasia ruusuja ostetaan kimppu. tollasia pieniä.". Tällä kimpulla oli hintaa 5EUR.

Yhteistyössä