Laskin juuri, että seuraan aktiivisesti 13 televisiosarjaa. Kuinka montaa te?

• Viestiketjun aloittaja "Lilla"
  • Ensimmäinen viesti
"Lilla"
Ja aktiiviseksi katseluksi lasken vähintään joka toisen jakson katsomisen.

Käytän näihin ohejlmiin siis 13 x 40-45 minuuttia eli yhteensä vajaa 10 tuntia viikossa. Muuten en katso mitään ohjelmia, en uutisia tai ajankohtaisohjelmia. Uutiset luen lehdestä tai netistä.

En mä seuraamalla seuraa kuin Täydellisiä naisia ja Diiliä, ja keväällä seurasin Flash Forwardia.
Katson kyllä monesti CSI:n, CSI Miamin tms mutta en voi sanoa niitä seuraavani.
Uutiset katson vähintään kerran päivässä ja ajankohtaisohjelmia ja leffoja miten milloinkin.

En joka jaksoa katso, mutta jos kanavasurffaillessa satun huomaamaan:

- Eläinpoliisit (Houstonin, Miamin jne.)
- Pienet ihmeet
- Naisten sairaala
- Prinssi Alfredin sairaala
- Likaiset työt
- Myytinmurtajat

Jne. En seuraa fiktiivisiä sarjoja oikein yhtään.

Tällä hetkellä en yhtään, johtuen siitä, ettei nyt just mene kiinnostavia sarjoja. Katson useimmat suoraan DVD:ltä yhteen putkeen. Pari kolme vuotta sitten olin sarjakoukussa, ma-pe oli joka ilta klo 21 joku joka piti katsoa tai tallentaa. Repäisin itseni siitä irti:)

"vieraana"
Emmerdalea haluaisin katsoa, mutta aika ei riitä :(

Miehen puolikkaat nauhoitan ja katselen, kun on aikaa, eli se tekee 2,5 tuntia viikossa (5 jaksoa viikossa). Sit ainut ehdoton on Csi Miami ja ihana Horatio :D

sarjanörtti
Varmaan yhteensä yli 20 sarjaa seuraan. Lataan ne netistä heti ku ne ilmestyy sinne, eli seuraavana päivänä amerikassa esitetystä päivästä. Näitä mm. seuraan:

Desperate Housewives
Gossip Girl
Greys Anatomy
Vampire Diaries
Private Practice

"a p"
''Suomalaiset katsoivat televisiota maalis-elokuussa 2008 päivittäin keskimäärin 2 tuntia ja 45 minuuttia.'' (finnpanel 2008)

Mun ohjelmien katsominenhan jää vielä reilusti alle keskiarvon, päivittäiseksi omaksi keskiarvokserni laskin n. 1,3 h. Mummomainen ja joku toinen olivat ainot, jotka lähenivät omaa tuntimäärääni. Muut katsovat sitten kai televisiota mitä sieltä tulee -periaatteella tai sitten eivät ollenkaan niiden parin sarjan lisäksi.

[QUOTE="a p";22261264]''Suomalaiset katsoivat televisiota maalis-elokuussa 2008 päivittäin keskimäärin 2 tuntia ja 45 minuuttia.'' (finnpanel 2008)

Mun ohjelmien katsominenhan jää vielä reilusti alle keskiarvon, päivittäiseksi omaksi keskiarvokserni laskin n. 1,3 h. Mummomainen ja joku toinen olivat ainot, jotka lähenivät omaa tuntimäärääni. Muut katsovat sitten kai televisiota mitä sieltä tulee -periaatteella tai sitten eivät ollenkaan niiden parin sarjan lisäksi.[/QUOTE]

Minä olen tuurikatsoja, just katsoin eilen ja toissapäivänä Greyn Anatomian kuutoskauden kokonaan, työpäivän verran meni siihen aikaa kumpanakin päivänä:rolleyes: Seuraavan kerran katson sitä, kun seiskakausi ilmestyy. Ja katson telkkaria kyllä niin, että seilaan kanavilta toisille.

Yhteistyössä