emmerdale taitaa olla ainoa must. Gilmoren tytöt katson jos olen kotona.
"mimmi" 18.10.2010 #52 Pitää oikein miettiä. Ensiapuosasto 24 Fringe Criminal Minds Toisia naisia Hiljainen todistaja Bones Täydelliset naiset (kunhan se taas alkaa) Viime tiistaina katsoin ekan jakson sarjasta V, saas nähdä jaksaako sitä ruveta seuraamaan aktiivisesti Olihan noita yllättävän monta
Pitää oikein miettiä. Ensiapuosasto 24 Fringe Criminal Minds Toisia naisia Hiljainen todistaja Bones Täydelliset naiset (kunhan se taas alkaa) Viime tiistaina katsoin ekan jakson sarjasta V, saas nähdä jaksaako sitä ruveta seuraamaan aktiivisesti Olihan noita yllättävän monta
MIRKAMÖRKÖ 18.10.2010 #53 en yhtäkään,mä saatan kattoo jotain ex-temporee mutta mitään en seuraa ....eiku hei joo,simpsonit arki-iltasin opcorn:
en yhtäkään,mä saatan kattoo jotain ex-temporee mutta mitään en seuraa ....eiku hei joo,simpsonit arki-iltasin opcorn:
Marsipaanipossu 18.10.2010 #54 Mä seuraan näitä: Huippumalli haussa Good wife Nurse Jackie V Hill street blues Sopranos (Täydelliset naiset)
Mä seuraan näitä: Huippumalli haussa Good wife Nurse Jackie V Hill street blues Sopranos (Täydelliset naiset)
wq 18.10.2010 #55 Seuraan oikeastaan joka jakson: Taivaan tulet Näitä katson, jos satun olemaan telkkarin ääressä silloin kun tulevat: Criminal Minds Hiljainen todistaja
Seuraan oikeastaan joka jakson: Taivaan tulet Näitä katson, jos satun olemaan telkkarin ääressä silloin kun tulevat: Criminal Minds Hiljainen todistaja