Harrastatteko seksiä kuukautisten aikana?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ja tuleeko teillä verta seksin aikana?

Itselläni ei öisin vuoda juurikaan j amietin, että jos illalla harrastaisi seksiä niin saisikohan se seksi aikaan sen, että lorahtaa enemmän?

e
Joskus harrastetaan. Suihkussa tai sit sängyssä pyyhe alla.
Toisaalta mulla on menkat vaan pari kertaa vuodessa, syön aina e-pillereitä monta laattaa putkeen kun en jaksa ottaa menkkoja ihan niin usein ;)

kyllä
Ei pahimpana vuotopäivänä, eli ekana ja tokana, mutta sitten jo muuten ihan normaalisti kyllä.. En yleensä vuoda kuin n. 4pv ja aika vähän muutenkin.. Ei tule lakanoille, mutta tietysti miehen elimessä on verta. En ole havainnut että seksi lisäännyttäisi vuotoa.

ekat vuotopäivät on mulla semmosia että ei kande ees enää yrittää,joskus yritetty mutta tilat on senjälkeen kun teurastamo.myös suihkunalla tapahtuva menkkaseksi on sen näköstä et suihkussa ois tapettu vähintään 10 sikaa.kolmantena päivänä jatketaan mukavaa sänkypuuhastelua ilman kamalaa lotraamista ja alottajalle tiedoksi eis se lisää sitä kuukautisvuotoo aamulle.

"punahilkka"
Ehdottomasti! :D Mutta miks pitäis vuotaa enemmän? En ole huomannut, et lisäis vuotoa, väillä se jopa vähenee.
Siis mulla kyllä lisääntyy vuoto seksin jälkeen. Monesti on käynyt niinkin, että vuoto on ollut poissa jo yli vuorokauden ja ajattelen, että kuukautiset on jo loppu. Sitten jos harrastan seksiä, niin vuoto saattaa alkaa uudelleen ihan punaisena ja kestää vielä noin vuorokauden.

[QUOTE="punahilkka";22277536]Siis mulla kyllä lisääntyy vuoto seksin jälkeen. Monesti on käynyt niinkin, että vuoto on ollut poissa jo yli vuorokauden ja ajattelen, että kuukautiset on jo loppu. Sitten jos harrastan seksiä, niin vuoto saattaa alkaa uudelleen ihan punaisena ja kestää vielä noin vuorokauden.[/QUOTE]

Joo no mullakin saattaa vähän väriks tulla muulloin kuin menkkojen aikaan, mut ihan varsinaisen vuodon aikana ei ole lisänny. Mut nää on varmaan aikas yksilöllisiä juttuja.

"punahilkka"
Mulla on usein myös niinkin päin, että jos odottelen menkkoja alkavaksi tai ne ovat myöhässä, niin seksin harrastaminen on varma keino saada ne alkamaan. En tiedä "rentouttaako" jotenkin kohdunsuuta vai miksi näin...

Yhteistyössä