Hakutulokset

1. R

Mitä tekisit?

Tuli mieleen tosta toisesta ketjusta. Mä kysyin tätä mun blogissakin mut täält tulee vähän erilaisempia vastauksia. Jos ihastuisit mieheen tai naiseen ja saisit tietää et sillä on joku sairaus, mikä tahansa, ja olis joku ulospäinki näkyvä merkki siitä niin alottaisitko suhteen? Ja vielä...
  2. R

Mainitse jokin konkreettinen asia, jonka tekemällä miehesi voisi ilahduttaa sinua!

mä varmaan vaadin liikaa mut et vois olla vaan kainalossa ja siliteltävänä ilman et se tarkottaa automaattisesti seksiä, et sanois jotain positiivista eikä vaan arvostelis ja mäkättäs koko ajan, lähtis leffaan mun kanssa, antas mun käydä välil shoppailemassa tai kahvil kavereiden kanssa ilman et...
  3. R

Kenen julkkiksen kanssa olisit "sillai"?

Johnny Depp, Maxwell Caulfield nuorempana.... suomalaisist ei tuu nyt ainakaan ketää mieleen, siis julkkiksista. mut mul onki nii outo maku ja vaativa et tosi harva ees aiheuttaa mitää tuntemuksia :p
  4. R

Mita tekisit tai olisit halunnut tehtavan toisin synnytyksessasi?

mä olisin halunnu et mua oltais kuunneltu enemmän, mun mielipiteitä.
  5. R

Millasia kiukku/itku ym "kohtauksia" teillä on ollut raskaana?

Huusin töissä esimiehelle (ei mun esimies) kurkku suorana ku otti vähä päähän ja kun yks tyttö meni huomauttaa mun suklaansyönnistä niin tuli sanottua todella pahasti, menin henkilökohtaisuuksiin ja viel nii et kourallinen ihmisiä kuuli. :ashamed:

Yhteistyössä