Onko teidän miehet tälläisiä vai mikä mättää ??

• Viestiketjun aloittaja väsynyt!
  • Ensimmäinen viesti
petturi
Oisko vieras nainen suhteessa? Noin mies reagoi meillä. En kyllä ymmärrä miks pitää olla pettämisen lisäksi vielä veemäinen? Prkln akka tiskit hoitamatta! Lähen huoriin!

Paksuna olin minäkin joten..

vaihtopari
Onhan tuota yhteiseloa sitten kertynyt jo aika kauan, olisitteko mielekkäitä kimppakivaan? Mme oltaisiin mielellään se toinen pari jossa miehet voi puikottaa kumpaa naista haluaa tai toisiaan ja naiset voisi olla kans keskenään? Meille käy missä vaan ja milloin vaan.

"aloittaja"
pakko tulla vielä purkautumaan tähän ketjuun lisää..

Oon eilisestä asti ollut todella korkeessa kuumeessa, kauhee flunssa jne. Ja toivoin et saisin edes hetken levätä aamusta et jaksan illan kun mies on iltavuoros niin tuolla se vetää vieläkin sikeitä eikä yhtään voi tulla mua auttamaan.. Apteekissakin pyysin käymään joka on tos kulman takana nii käänsi vaan kylkee..

jos te ootte kipeitä, antaako tein miehet teidän levätä ?

"vieras"
[QUOTE="aloittaja";23276136]pakko tulla vielä purkautumaan tähän ketjuun lisää..

Oon eilisestä asti ollut todella korkeessa kuumeessa, kauhee flunssa jne. Ja toivoin et saisin edes hetken levätä aamusta et jaksan illan kun mies on iltavuoros niin tuolla se vetää vieläkin sikeitä eikä yhtään voi tulla mua auttamaan.. Apteekissakin pyysin käymään joka on tos kulman takana nii käänsi vaan kylkee..

jos te ootte kipeitä, antaako tein miehet teidän levätä ?[/QUOTE]

Kyllä mä saan kipeänä ihan vaan maata sängyssä, mies hoitaa lapset ja kaupassakäynnit ym. Toki sama pätee toisinkinpäin. Yhdessä ollaan oltu 16 vuotta eikä mies mua kohtele noin kun kerroit. Tehdään välillä viikonloppureissuja kahdestaan jne. Ei ole kertaakaan näiden vuosien aikana mua haukkunut, tosin ei kyllä liiemmin kehukaan. Mutta jos kysyn, näyttääkö joku vaate hyvältä/näytänkö hyvältä, sanoo että tietysti näytät :) On huomaavainen, aukaisee mm. mulle ovet ja kantaa kauppakassit.

Kyllä tuota sun miestäsi joku vaivaa, onko sitten toinen vai onko kyllästynyt perhe-elämään. Vaikea sanoa jos ei suostu puhumaan. Mutta tee selväksi, ettei sua saa kohdella ihan miten vaan.

:headwall: Mieheni ei onneksi ole tuollainen... eikä olisi enää mieheni jos käyttäytyisi noin.
Meillä on yli 28 vuotta yhteistä taivalta takana ja mahtuuhan niihin ylä-ja alamäkiä sen myönnän.
Tuntuu että teillä on jokin nyt pahasti pielessä, sillä puolison morkkaaminen ja ala-arvostus on mielestäni erittäin huolestuttavaa...
Itse ottaisin suhteesta aikalisän eli kirjoittaisin kauniin kirjeen miehelleni jossa kertoisin rakastavani, mutta jossa kertoisin tuntemukseni ja odotukseni suhteelta. Kertoisin myös että otin lapset ja menin paikkaan A josta toivon että mieheni tulee minut halutessaan hakemaan. Jos siis avioliitto kanssani on sitä mitä mieheni todella haluaa... jos ei hakisi ja keskustelisi kanssani tilanteesta niin se olisi siinä :'(
Huom! En ole missään tapauksessa avioliitto asiantuntija

Yhteistyössä