Hakutulokset

1. R

VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

nii joulukinkku... karvalakki päässä...?
  2. R

miks se piti sit muokata ku en usko et olis tarvinnu. Siis tarkotan et olis ollu kaunis kuva varmaa muutenki. Paitsi joo jos ei haluu et tunnistetaa...
  3. R

Pitääks mun ny ostaa sellai 1kg juustoköntti vai mitä niis bingoissa on tapana jakaa :laugh:
  4. R

no sähän arvasit jo periaatteessa, oon 29 juusolle BINGO!
  5. R

Booty ja juuso, sanotaan näin et viel puolisen vuotta ja sit siirrytään uudelle vuosikymmenelle
  6. R

Kiitos kohteliaisuudesta mut kokeilepa toiseen suuntaan
  7. R

Booty ja juuso, ää, väärin molemmilla.
  8. R

peesi. näyttää nuorelta! Oon kyl vissii kertonu oman ikäni mut ne jotka ei tiijä tai muista ni mitä veikkaisitte, se oli ed sivulla se kuva.
  9. R

Eläkeikä?

isä joskus 55 tai jotain ja äiti 60, mulla varmaan sit joskus 40 kieppeillä, ennemmin tai myöhemmin, vaikea sanoa.... viimestään 50v (jos oon hengis viel)
  10. R

Mua vituttaa ja ahistaa ihan tosissaan kun en tiedä mitä ton miehen kanssa teen

ei tollanen oo oikein! Sun on paljo parempi yksin/jonku muun kanssa. Mulla itellä ei oo väkivaltaa, tai fyysistä ainakaa mut mun mies hokee miten se nauttii ku mä tilaan vaik heses hampurilaista ku ei myyjät saa mitää selvää mun puheesta ku puhun nii hiljaa ja epäselvästi. Ja sanoo mitä mä...
  11. R

tunnustan! :wave: :laugh:
  12. R

no täs ny viel multaki. Mä uskon Freiya et tiedän milt sust kaikki kehut tuntuu, mut uskosit jo et oot tosi kaunis ihan ittenäkin! =) Niinku moni muukin!
  13. R

lidlin lupilu vaatteet

me ollaa ostettu sielt aika paljon ja kyllä ne ihan hyviä on. Ainaki suurin osa. Koon valitseminen on vaan välil vaikeeta, jotkut on ihan reilunkokoisia ja toiset sit taas nafteja. Mieluummin ottaa sit kuitenki reilumman koon ku sen minkä luulis olevan sopiva. Vaik saahan ne vaihtaa....
  14. R

MUSTAT hoi! Kuinka usein harmailette "tarkoituksella"?

en koskaan, ei oo mitään syytä harmailla.
  15. R

(turhiksien turhis) olipas kiva käydä Meilahden

ai ku mä just oon ihan törkeen huono keksimään ikinä mitään mut joo on tää kyl kiva! :) Tää on ollu niin hyvä päivä ylipäätään vaihteeks näin. Sain sydänlääkäriltä hyviä uutisia ja olen taas elämänsyrjässä kiinni! :) älkää välittäkö, tääl on vaa yks onnellinen hörhö :p
  16. R

(turhiksien turhis) olipas kiva käydä Meilahden

sairaalan labrassa tänään :p:ashamed: nih!
  17. R

Ihannemies

mun ihannemiestä ei varmaa oo olemassa. Rokkari, joka juo kohtuudella tai ei ollenkaan (kuten huomaatte, ei ole olemassa), turvallinen jonka kainalossa voi olla, romanttinenkin, puolustaa mua, ei mielellään polttais, uskollinen, hassu/samanlainen huumori ku mulla, kannustais ja tukis mua, ei...
  18. R

Mitä tekisit?

oon miettiny just et jos pystysin laittaa vaihtoon ton äijän ni huolisko mua kukaan, joo on huono itsetunto. mä saatan joutua jossain vaiheessa sydämensiirtoon. joten....
  19. R

Mitä oikein kuvittelette pitäessäne blogia?

no enpä kauheesti mitään :D Jos olisin joku muu ja lukisin mun blogia en tietäis itkeäkö vai nauraa.

Yhteistyössä