Ihannemies

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Tönt
semmonen kenen kainalossa on hyvää ja turvallista olla. vetoaa fyysisesti ja molempien arvot kohtaa. osaa sanoa mielipiteensä mutta osaa olla hiljaakin jos tarve vaatii. ei vähättele eikä mollaa. olen sen verran arka tietyissä asioissa että haluan miehen joka osaa puolustaa mua. :D

Poem
Sellainen on ihannemies,
joka ei kylve hies
Semmoinen, joka ei ole leuhka
Ja jonka tukka ei ole reuhka,
kynnet ei ole leikkaamatta,
eikä kuukausipalkka saamatta.

Ei saa olla ihan tyhmä,
ja jos tulee vastaan naisryhmä,
mies ei saisi kuolata,
ettei tartte haulikolla suolata.

"1234"
Huumorintaju: Sen pitää olla sellanen huumorintaju joka mulle uppoo ja muhun uppo miehet jotka on hauskoja.

Turvallisuudentunne: Miehen kanssa haluan tuntea oloni turvalliseksi. Iso koko ei oo pahitteeksi mutta ei se tärkein. Tärkein on että se on mun ja perheen puolella. Huolehtii ja ajattelee minukin parasta. JA sellainen jonka kainalossa tunnen itseni turvalliseksi ja rakastetuksi.

Hörhö. :p Oman tiensä kulkija, ei mikään lammas joka seuraa paimenta ryhmän mukana. Siisti. Ei käytä päihteitä. Haluaa lapsia.
Ulkonäköäki saa olla. Hyvä kroppa (kapeampi tai leveämpi kunhan on edes kohtalaisesti lihasta varsinki yläkropassa, ja ei oo läskiä), tumma tukka joka voi olla lyhyt (ei siili eikä kalju) tai hieman pidempi (mutta ei missään nimessä pitkä), olkapäille asti max jos on tuuhea ja ei aivan piikkisuora ja pitää sitä paljon kiinni. Ei rintakarvoja eikä selkäkarvoja. Pukeutuu siististi.

mun ihannemiestä ei varmaa oo olemassa. Rokkari, joka juo kohtuudella tai ei ollenkaan (kuten huomaatte, ei ole olemassa), turvallinen jonka kainalossa voi olla, romanttinenkin, puolustaa mua, ei mielellään polttais, uskollinen, hassu/samanlainen huumori ku mulla, kannustais ja tukis mua, ei liian kiltti, tulis lasten kans hyvin toimeen, olis kasvatuksessa samoilla linjoilla mun kanssa ja tekis oman osansa eikä sanois et se on vaan mun homma....
heitto pitää olla, ei kaljua enkä pidä rintakarvoista enkä parrasta.

Viimeksi muokattu:
"taavetti"
se on vaan sääli, ettei suomalaiset naiset..norsut vaan sytytä..olen pahoillani..vastenmieliset, tosin omanarvonne tuntevat finninaamaiset siiderilylleröt..mihin kategoriaan nämä suomalaiset "naiset" voidaan lähes poikkeuksetta lukea.

Jöy.
Kyllähän ihannemies ei kusekkaan päin suomalaisia akkoja. Katsokaa itseänne peilistä. Ei voi kiihottaa oikeasti ketään itsevarma ja täydellinen suomalainen nainen. Miksei, jos asia olisikin niin, mutta kun se asia on valitettavasti niin vain suomalaisen naisen omassa päässä..ei muiden silmissä. Maailmalla on hyvä, jopa täydellinen tarjonta. Valitettavasti.

"jepjep"
possut on myöskin sulossii niin ko ovat nämä norsuttii..on se vaan hyvä, että on tuo äiti Venäjä tuossa naapurissa niin Mamuski antaa tänne vähän noita edustavia tyttäriäänkin.

Komee karpaasi!
Onhan Matula varmaan naisten mielestä todella upea ilmestys! Oikea ihannemies!

Alkuperäinen kirjoittaja Urheilijajätkä;29837848:

Yhteistyössä