MUSTAT hoi! Kuinka usein harmailette "tarkoituksella"?

• Viestiketjun aloittaja ccay
  • Ensimmäinen viesti
Tai ehkä 'vakavista aiheista' on helpomipi keskustella harmaana kuin esim. tunnetulla mustalla nikillä. Mustana keskustelu kääntyy liian helposti henkilökohtaisuuksiin ja vanhojen juttujen esiintuomiseen vaikkeivat ne liittyisi asiaan mitenkään.
Vakavat aiheet erikseen mutta kommentoimani viestin "kunnon keskustelu" viittaa mielestäni päänaukomisketjuihin.

"Vakkari harmaana"
kun kyse on raskaus jutuista... Viikkoja sen verran vähän ettei ole vielä ultraan päässy...
Yks tuttu tietää mun nimimerkin ja käy palstalla kyttäämässä niin pitää raskaus juttuja kirjotella vain harmaana tai sitten toisella nikillä jos haluaa rekkautumista vaativille osioille kirjottaa jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23279657:
Ei mulla ainakaan. Itseasiassa minä en kirjaudu koskaan erikseen sisään sillä selain kirjaa automaattisesti. Siksi vähän ihmetyttää nuo "en jaksanut kirjautua"-jutut.
Ulos ei ole heittänyt koskaan.
mà en ikinà kirjaudu automaattisesti mihinkààn ohjelmiin.
miten selitàt sensijaan tuon aikaeron: harmaana on se oikea aika eli suomi +1h ja mustana suomi + 2h?

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23279657:
Ei mulla ainakaan. Itseasiassa minä en kirjaudu koskaan erikseen sisään sillä selain kirjaa automaattisesti. Siksi vähän ihmetyttää nuo "en jaksanut kirjautua"-jutut.
Ulos ei ole heittänyt koskaan.
Palsta tykkää susta :D
Mut se heittää melkein poikkeuksetta aina ulos. Kun yritän vastata johonkin viestiketjuun niin vaikka olin kirjautunut niin kappas, enää en olekaan. Välillä en meinaa päästä edes kirjautumaan ollenkaan. Palsta ei tykkää musta? Tai joku yrittää vihjata, että lopeta jo...? :O

Joten aina en jaksa kirjautua.... tai edes yrittää sitä.

"Draumsyn"
Joskus, kun on kyse asioista, joista en halua nimimerkilläni puhua. Oon aika varma, että ainakin yksi kaverini on minut täältä tunnistanut.

Nykyään harmailen jatkuvasti lähinnä siksi, että nettiyhteys oikkuilee jatkuvasti. Yhteys pitää vähän väliä katkaista hetkeksi, että se toimii kunnolla. Ja joka kerta kun katkaisen yhteyden, lennän täältä ulos. Naamakirjassa ja sähköpostissa pysyn kyllä kirjautuneena, mutta täällä ei pysy. :(

Harvemmin. Joistakin asioista saatan kirjoittaa harmaana, varsinkin jos liittyy esimerkiksi sukulaisiin tai muuta vastaavaa. Minulle tärkein syy kirjoittaa rekisteröityneenä on se, että omat viestit löytää siten helpommin eikä tarvitse muistella, että mistä kirjoittikaan. Monesti kun voi käydä niin, että keskustelee jossain ketjussa ja sitten tulee muuta tekemistä esim. ruoanlaittoa ja ketju ehtii unohtua. Pidän myös siitä, että kirjautuneena näkee helposti mihin ketjuihin on vastannut, kun viestiketjun kirjekuoressa on se nuoli.

eräs musta
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23279607:
Eli olet juuri näitä munattomia hiirulaisia jotka uskaltavat aukoa päätään vain harmaana.

Vastaus itse kysymykseen: en koskaan.
En auo pätäni edes harmaana. Haluan pitää sen imagon joka mustana minulla on ja harmaana voinkin sitten keskustella vakavimmista asioista myös.

En kovin paljoa kirjoittele mustana enkä harmaanakaan, mutta jos on jotain sellaista jonka yhteydessä täytyy esim. lapsien lukumäärää/asuinpaikkaa tms. kertoa, olen mieluummin harmaana. En halua että minua täältä tunnistetaan, mutta en myöskään jaksa alkaa mustana rakentamaan mitään valepersoonallisuutta, muuttelemaan lasten määrää tms. Koska ne täytyy muistaa sit aina ja ikuisesti mitä on tullut joskus väitettyä;)

prkl!
Ettekö te ymmärrä kysymystä??? Ap ei kysynyt kuinka usein olette harmaana mutta kuitenkin oma musta nikki kirjoitettuna lähettäjäksi, vaan että kuinka usein olette tunnistamattomissa harmaana! Eli jos musta nikkisi on vaikka 'Jorma' niin ei kysytty kuinka usein oot harmaana mutta nimenäsi 'Jorma harmaana' tms. vaan sitä että kuinka usein harmailet jollain aivan muulla nimellä jolla sinua ei voida mitenkään yhdistää mustaan nikkiisi!!

Yhteistyössä