Vakavat aiheet erikseen mutta kommentoimani viestin "kunnon keskustelu" viittaa mielestäni päänaukomisketjuihin.Tai ehkä 'vakavista aiheista' on helpomipi keskustella harmaana kuin esim. tunnetulla mustalla nikillä. Mustana keskustelu kääntyy liian helposti henkilökohtaisuuksiin ja vanhojen juttujen esiintuomiseen vaikkeivat ne liittyisi asiaan mitenkään.
mà en ikinà kirjaudu automaattisesti mihinkààn ohjelmiin.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23279657:Ei mulla ainakaan. Itseasiassa minä en kirjaudu koskaan erikseen sisään sillä selain kirjaa automaattisesti. Siksi vähän ihmetyttää nuo "en jaksanut kirjautua"-jutut.
Ulos ei ole heittänyt koskaan.
Palsta tykkää sustaAlkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23279657:Ei mulla ainakaan. Itseasiassa minä en kirjaudu koskaan erikseen sisään sillä selain kirjaa automaattisesti. Siksi vähän ihmetyttää nuo "en jaksanut kirjautua"-jutut.
Ulos ei ole heittänyt koskaan.
En auo pätäni edes harmaana. Haluan pitää sen imagon joka mustana minulla on ja harmaana voinkin sitten keskustella vakavimmista asioista myös.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23279607:Eli olet juuri näitä munattomia hiirulaisia jotka uskaltavat aukoa päätään vain harmaana.
Vastaus itse kysymykseen: en koskaan.