En tiedä muuten sen paremmin mut anoppi osti lapille sukkahousuja sieltä ja nuo ainakin on ollut paremmat kuin mitkään täällä Suomessa toimivat merkit. Ei ole venynyt ja vanunut kuten monet muut.
Mä olen kans ollut ihan tyytyväinen sukkahousuihin,pitäis kai kokeilla muitakin vaatteita kun hinnatkin edullisia. Monilla taitaa vaan olla ennakkoluuloja kyseisiä vaatteita kohtaan.
Minusta oikein hyvä laatuisia, meillä on t-paitoja, sukkahousuja, yöpukuja yms. Ei veny, vanu tai nyppyynny. Suosittelen kyllä, ovat vielä tosi edullisia monesti!
[QUOTE="Kumikameli";23313726]Minusta oikein hyvä laatuisia, meillä on t-paitoja, sukkahousuja, yöpukuja yms. Ei veny, vanu tai nyppyynny. Suosittelen kyllä, ovat vielä tosi edullisia monesti!
Unipussista ei kokemusta.[/QUOTE]
peesi tälle. Itse olen ostanut niitä velour pukuja, mitä myydään yöpukuina niin ihan päiväkäyttöön, tykätään.
Meillä myös on nuo sukkahousut käytössä ja ovat kyllä todella hyviä. Sitten vauva sai ukiltansa sieltä sellaisen toppapuvun ja se oli myös todella hyvä. Puku oli nätti, lämmin ja näppärä käytössä.
Että uskoisin unipussienkin olevan hyviä.
me ollaa ostettu sielt aika paljon ja kyllä ne ihan hyviä on. Ainaki suurin osa. Koon valitseminen on vaan välil vaikeeta, jotkut on ihan reilunkokoisia ja toiset sit taas nafteja. Mieluummin ottaa sit kuitenki reilumman koon ku sen minkä luulis olevan sopiva. Vaik saahan ne vaihtaa....
Mummi osti pojalle yökkärin lidlistä, hyvin on kestänyt käytössä, mitä nyt vähän haalistunut mutta esim Tutta haalistuu pahemmin.
Itse ostin pojalle sieltä kurahousut, ovat oudon malliset eivätkä olkaimet pysy päällä.
Ollaan silloin tällöin ostettu jo kohalle sattunu sopivaa ja oon kyllä tykänny tosi paljon! Tosi laadukkaan oloisia ja kestäviä vaatteita, niin ja nättejäkin usein.
Tyttö sai lahjaksi paitasetin ja on kyllä ollut todellakin positiivinen yllätys. Paljon on pidetty ja pesty eivätkä ole menneet miksikään, joten en voi kyllä yhtään moittia, päinvastoin, hyviä ovat!
Olen ostanut useita vaatteita sieltä, paitoja, farkkuja, collegehousuja, sukkiksia, sukkia, alushousuja... Kaikki olleet tosi hyviä ja edullisia. Kenkiäkn olen ostanut johonkin ns. kakkoskenkä käyttöön ja hyviä on nekn olleet.
Ostin juuri kaksi velourpukua, ovat olleet tosi hyviä. Joskus aiemmin ostin itselle kesäsandaalit; parhaat sandaalit jalassa ja alessa maksoin niistä jopa 4 e!!!! Ne ovat olleet minulla jo monta kesää, enkä pois tahtois hennoa heittää, vaikka nyt jo vähän kulahtaneet, mutta niin hyvät jalkaan.
meillä lupilu leikkimatto,sukkahousuja, velourasu, leluja ja ruokalappuja ja on kyllä olleet hyviä ja tosi edullisia. anoppi osti lupilu-unipussinkin,mutta se on niin suuri ettemme vielä ole päässeet käyttämään ainut mistä en niin hirveästi tykännyt oli lupilun toppapuku,hiukan epäkäytännöllinen ja aika nafti koko mut muut tuotteet olleet kyllä hyviä!
Me ostettiin viime syksynä lidlistä lupilu kura-asu jossa on fleece vuori. On kyllä ollu niin mainio käytössä (nyt tänäkin keväänä menee vielä hyvin päälle) ja haluisinkin tälläisen puvun vielä tulevaksi syksyksi ja kevääksi! eipä vaan näytä lidleissä enää olevan :/ Hinta ei päätä huimannu. (16e setti = henkselihousut fleecevuorella ja kura-asu kankaalla, takki samoiten).