Mainitse jokin konkreettinen asia, jonka tekemällä miehesi voisi ilahduttaa sinua!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kaikkein parasta mitä oon mieheltä saanut / saan, on kunnon rentouttava kokovartalohieronta, mikä usein johtaa hyvään seksiin (joskus pelkkä hartiahierontakin riittää).

mä varmaan vaadin liikaa mut et vois olla vaan kainalossa ja siliteltävänä ilman et se tarkottaa automaattisesti seksiä, et sanois jotain positiivista eikä vaan arvostelis ja mäkättäs koko ajan, lähtis leffaan mun kanssa, antas mun käydä välil shoppailemassa tai kahvil kavereiden kanssa ilman et alkaa tunnin kuluttua soitella et mikä kestää, auttas mua aamuisin, olis juomatta kaljaa tai menis ees sit baariin juomaan ettei tarvii lasten edessä.

"vieras"
Olisi ruoka valmiina, pöytä katettu, kun tulen ylitöistä kotiin. Ja jaksaisi kuunnella, kun tilitän miten karsea työpäiväni on ollutkaan. Niin, että rauhoittuisin ja muistaisin asioiden oikean tärkeysjärjestyksen.

yksi sana
Sanois joskus KIITOS tästä kaikesta mitä teen kotona. En odota, että se tajuaa edes mitä kaikkea mä teen, kun se työmäärä näkyis asta kun jättäisin kaiken tekemättä. Eli sanois joskus kiitos että on puhtaat vaatteet kaapissa, lattiat tyhjät leluista ja pölyt hävinneet, keittiökin kiiltää vaan ihan ittekseen, ei mies oikeasti tajua kuinka paljon täällä teen. Sen sijaan saan kuulla vain kaikkea negatiivista, kuten etten tee ruokaa tarpeeksi usein. Se on totta. Mutta voisi mies itsekin ruokansa tehdä.

Pistäis pelinsä pois ja tulis hieromaan mun selkää :D

Tai sit veis mut ulos syömään viikonloppuna ja olis sielläkin romanttinen (nyt kun on oppinut sen taidon kotioloissa :D )
Tai tulis töistä kotiin syömään ruokatunnilla :)

Ne vaatteet pitkin..
Korjais omat jälkensä. Se olis isoin aisa jolla ilahduttais ja näyttäis että arvostaa. Mulle ei riitä että pitää korjata omat ja lasten, vaan myös miehen tavarat joka paikasta. Mies ei tajua vaan se on jotenkin nykyään mun tehtävä, ilman kiitosta.

"vieras"
Järjestämällä joskus salaa lapset hoitoon yöksi ja veisi yllätyslomalle vaikka naapurikaupungin hotelliin :) Joka päivä se mua ilahduttaa pienillä jutuilla,tossa on yksi esimerkki jostain vähän enemmän järjestelyä vaativasta.

"vieras"
mä varmaan vaadin liikaa mut et vois olla vaan kainalossa ja siliteltävänä ilman et se tarkottaa automaattisesti seksiä, et sanois jotain positiivista eikä vaan arvostelis ja mäkättäs koko ajan, lähtis leffaan mun kanssa, antas mun käydä välil shoppailemassa tai kahvil kavereiden kanssa ilman et alkaa tunnin kuluttua soitella et mikä kestää, auttas mua aamuisin, olis juomatta kaljaa tai menis ees sit baariin juomaan ettei tarvii lasten edessä.
Ja syy miksi roikut tuossa miehessä on...mikä? :O

"Peace"
TOisi kaupasta pyytämättä mun lempisuklaata tai -viiniä, ihan vaan siksi että haluis ilahduttaa. Veis roskat pyytämättä. Pitäis lapsille seuraa että saan rauhassa siivottua ja sen jälkeen saisin juoda kahvikupin rauhassa ja surffata hetken netissä.

Yhteistyössä