Mainitse jokin konkreettinen asia, jonka tekemällä miehesi voisi ilahduttaa sinua!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Rauhaa tännekki
Tulis töistä kotiin ja kysyis haluanko mä tehdä jotain yksin, eli ottais lapsista ja kodista vastuun ja antais extempore mulle vapaan illan. Näin käykin joskus ihan kiitettävän usein. Mutta sitten vielä se tärkein; ei soittelis perään joka vartti ja kysyis jotain typeriä kysymyksiä missä tutti missä rätti missä aivot. Vaan ihan todella ottais sen vastuun, hoitais ongelmat itse ja antais mun olla rauhassa ne tunnit.

Nalkkis
Tekis lumityöt pyytämättä. Veisi roskat pyytämättä. Keittäisi aamukahvit pyytämättä. Halais pyytämättä. Imurois pyytämättä. Varais itse ajan parturiinsa pyytämättä. Laittais likaiset vaatteensa pois lattioilta pyytämättä. Antaisi mun joskus olla ihan rauhassa hetken ja veisi lapset toiseen huoneeseen pyytämättä.

*huokaus*
Katsoisi mua samalla tavalla kuin sillon kun oltiin rakastuneita. Yrittäisi edes. Nykyään se tuskin kerran päivässä katsoo kohti, silloinki ainoastaan kun kysyy missä sen puhelin tai vyö on.

"juup"
Nousis aamulla lasten kanssa, edes kerran... tai edes viimeistään kahden tunnin päästä lasten heräämisestä. Lähtisi lasten kanssa ulkoilemaan. Tekisi ruokaa kotona, kun minä ulkoilen lasten kanssa. Pesisi pyykit. Vaihtaisi lakanat. Veisi roskat.

Yhteistyössä