Hakutulokset

1. Cecilia Algotsdotter

kuumeisen lapsen pakkojuotto?

Mielestäni tilanne ei kuulosta mitenkään pahalta jos kuume laskee lääkkeillä, eikä tautiin liity oksentelua tai ripulia ja se on muutenkin menossa ohi. Itse tarjoaisin lapselle vapaaehtoisesti juotavaksi ihan mitä hän sitten juo: mehua, pillimehua, maitoa, vettä. En juottaisi väkisin. Tarvitun...
  2. Cecilia Algotsdotter

Eikö lasten hankinta pelota muita?

No tottakai se pelottaa kaikkia jossain vaiheessa. Itse en ole koskaan katunut lapsen hankkimista. Mutta kuulostaa siltä, että te ette välttämättä ole valmiita muutokseen, jonka lapsi tullessaan tuo. Varsinkin jos harrastusten menettäminen tuntuu niin vaikealta. Elämistä ei tietenkään tarvitse...
  3. Cecilia Algotsdotter

kääk, mitä mä nyt teen?

No se on varmaan tosi kivaa asuinaluetta kyllä. :) Toivottavasti selviätte jotenkin päivästä, aikuinenhan varmaan pärjää ilman ruokaakin jonkun aikaa jos ei ole mitään perussairautta. Lapselle yhtenä päivänä riittää makaroni, peruna ja leipäkin ihan varmasti. :)
  4. Cecilia Algotsdotter

kääk, mitä mä nyt teen?

Mulla on ihan sama juttu.. mä teen aloittajan tapaan kerran viikossa viikko-ostokset, ja nytkin on kaapit niin sanotusti tyhjät, mutta jääkaapissa on pari jogurttia, yksi maito, hiukan makkaraa ja juustoa, ja pakastimen ruoalla elettäisiin parikin päivää, kuivakaapissa on aina myös riisit...
  5. Cecilia Algotsdotter

kääk, mitä mä nyt teen?

No Röykkä on kyllä aika korpea tosiaan. :p Aika hyvin sielläkin täytyy kyllä sijoittua, jos naapuriin on tosiaan kilometri ja keskustaan kaksi. On sielläkin nyt ihan kohtuullisesti kuitenkin taloja keskustan ulkopuolellakin.
  6. Cecilia Algotsdotter

kääk, mitä mä nyt teen?

Mä haluaisin kyllä kanssa tietää missä tunnin lähistöllä Helsingin keskustasta asutaan niin korvessa ettei kilometrin matkalla ole yhtään naapuria. Olen asunut monessa paikassa Uudellamaalla ja tunnen aluetta hyvin mutta äkkiä ei juurikaan tule noin syrjäisiä paikkoja mieleen. :)

Yhteistyössä