"vieras"
Kyllä meillä ainakin näkyy heti siirrot omalle tilille. Osuuspankissa tili. Just äsken siirsin säästötilille rahaa ja aina tarkistan menikö siirto perille ja meni.
No se on varmaan tosi kivaa asuinaluetta kyllä. Toivottavasti selviätte jotenkin päivästä, aikuinenhan varmaan pärjää ilman ruokaakin jonkun aikaa jos ei ole mitään perussairautta. Lapselle yhtenä päivänä riittää makaroni, peruna ja leipäkin ihan varmasti.meillä on tosiaan aika syrjäinen tämä tontti. Tuohon meidän ja lähimmän naapurin väliin on tulossa kaksi taloa, mutta niitä ei ole vielä alettu rakentamaan. Mutta en mä oo koskaan muuten kokenut vaikeaksi asua näin pusikossa ilman ajokorttia. Kaupassa käydään kävellen lapsen kanssa, tavarat kulkee hyvin vaunuissa. tää on nyt ainoa kerta kun homma muodostuu ongelmaksi, tosiaan siksi että multa puuttuu lompakko.
siis väitätkö ihan tosissasi, ettei kaapeissa ole MITÄÄN? Kyllä nyt yhden päivän pärjää vaikka pelkällä perunalla ja voilla jne.Mä käyn yleensä maanantaisin suorittamassa koko viikon ostokset, ja eilen oli sunnuntai, joten kaapit tosiaan ovat tyhjillään tällä hetkellä. Pakkasessa on leipää, mutta se ei mielestäni oikein riitä noin pienelle lounaaksi. Että kiitos vaan vihjeestäsi, sinä ystävällinen sielu.
keität makaronit ja potut ja teet jauhoista, vedestä ihan suurustetun kastikkeen.jauhoja, n. 1dl makarooneja, 2 perunaa, ketsuppia ja riisiä. Ja tosiaan pakkasessa on leipää ja mustaviinimarjoja. Luuletko oikeasti etten koko ajan oo tässä miettinyt mitä noista keksis, mut mun mielestä aika mahoton tehtävä.