argh!
mies lähti tunti sitten töihin, ja nyt kun olin lähdössä taaperon kanssa kauppaan, huomasin että mun lompakko onkin jäänyt miehen taskuun kun hän tarvitsi sitä eilen. Mulla ei ole lapselle oikein mitään syötävää äsken syödyn aamupalan lisäks, siks oltiin sinne kauppaan menossa. Mun mies ei voi luonnollisestikaan lähteä kesken päivää tuomaan mulle lompakkoa, varsinkaan kun matka kestää bussilla tunnin suuntaansa. Itse voisin lähteä pojan kanssa, mutta kun ei ole sitä lompakkoa niin ei ole bussirahaakaan. Vasta-avaamani toisen pankin tilin kortti on tuossa kaapissa, mutta sinne ei ole vielä siirretty mitään rahaa kun se on avattu 2 viikkoa sitten. Verkkopankkitunnukset on myös siellä mutta jos siirrän nyt rahaa pankkien välillä, ne näkyvät tällä kotiinjääneen kortin tilillä vasta huomenna. Kaikilla sukulaisilla on samassa pankissa tili kuin mulla tuo jonka kortti on lompakossani miehellä, ja niin läheisiä ystäviä mulla ei oo että kehtaisin kysyä rahaa lainaan.
Ärsyttää aika paljon tällä hetkellä, vaikka tavallaan huvittaa se kuinka monta huono-onnista sattumusta mahtuu yhteen unohdukseen niin että ratkaisua ei meinaa löytyä.
Ärsyttää aika paljon tällä hetkellä, vaikka tavallaan huvittaa se kuinka monta huono-onnista sattumusta mahtuu yhteen unohdukseen niin että ratkaisua ei meinaa löytyä.