Hakutulokset

1. Cecilia Algotsdotter

Miks te ootte googlannu venakko milannaa?

Niin mä meinasin just tulla sanomaan, että musta toi yläkuvan tyyppi on ihan yhtä kammottava kuin alakuvankin, mutta sitten huomasin pienellä präntätyn kommenttisi :xmas:
  2. Cecilia Algotsdotter

Mistäköhän täällä olisi keskusteltu reilut 100 vuotta sitten?

On se ihan kauheaa, miten nykyaikana nuoria naisia houkutellaan yliopistoon opiskelemaan ja vaikka mitä hömpötyksiä, kun heidän olisi oikeastaan tärkeämpää opetella koruompelua, lasten hoitoa sekä palvelusväen oikeaa johtamistapaa.
  3. Cecilia Algotsdotter

Kaverisynttärit ekaa kertaa, neuvojanne kaipaillaan

1,5 tuntia on ihan hyvä, sellainen perus synttäriaika. Mutta meillä se on aina tuntunut vähän lyhyeltäkin, hyvin menis kaksikin tuntia. Mä itse tykkään että lasten synttärit on viikonloppuna ennemmin kuin viikolla. Tai lähinnä perjantai tai sunnuntai on hyvät päivät. Aarteenetsintä...
  4. Cecilia Algotsdotter

Mistä apua huoltajuusriidassa

No ehdottomastihan sä nimenomaan tarvitset lainopillista apua, jos ei sinulla jo asianajajaa ole. Kyllä ainakin facebookista noita yksinhuoltajien ryhmiä löytyy, josta ehkä voi löytää vertaistukea, ja varmasti nyt muualtakin netistä. Elareiden saamista kaupungilta mies ei voi estää, nehän maksaa...
  5. Cecilia Algotsdotter

pitkähiaiset t-paidat, trikoopaiat

H&M on ainakin meillä ihan luottokauppa pitkähihaisille, yksivärisille t-paidoille. Niitä on siellä musta aina.
  6. Cecilia Algotsdotter

joku vauva palstalla haukkuu venakkoa mielisairaaksi:O tuli ihan paha mieli:(

No toisaalta Milanna itse kirjoittaa itsestään vaikka mitä pitkin nettiä, että sinänsä luulis, että se, että joku anonyymi häntä mielisairaaksi haukkuu, luulis olevan aika pieni mieliharmi. En itse haukkuisi ketään mielisairaaksi, mutta kyllä mäkin olen joskus pohtinut että onko ko. henkilö...
  7. Cecilia Algotsdotter

No tiedän nyt kun googlasin. Vähän tumma toki lappalaiseksi, mut miten vaan. Toi tukka on kyllä karsee, sori vaan. :xmas:
  8. Cecilia Algotsdotter

Tulipa paha mieli puistossa

Hm. Ihme juttu. Mä olisin sanonut että tää on meidän lapio ja sillä siisti. Mutta nimikointi tosiaan varmaan auttaa asiaan.
  9. Cecilia Algotsdotter

vena cava on anatominen termi, eikös se liene onttolaskimo?
  10. Cecilia Algotsdotter

Mä kokeilin googlettaa kuvahaulla Aries 78 ja tulokseksi tuli tämä: :D
  11. Cecilia Algotsdotter

Onko 5v. poikani liian lihava? Neivolatäti vähän vihjaili sinne suntaan..

Kyllä mun mielestä kuulostaa paljolta. Oma tyttäreni on saman ikäinen ja painaa kymmenen kiloa vähemmän, toki on lyhyempikin. Paksut reidet ja pylly eivät sinänsä ole mikään periytyvä asia vaan johtuvat ruokavaliosta, vaikka toki vartalonmalli periytyy, niin läski on aina hankittua. En nyt...
  12. Cecilia Algotsdotter

Gallup palstalaisista!

Rieputarallaa: tunteita herättävä Björn Ei pahaa sanottavaa, töksähtelevä joskus, hauska usein. Ärsyyntyy kassajonoissa. Chala Hyvä keskustelija Phoebsi: Jotenkin suloinen Päätön: hyvä kokki (tain ainakin kokkaa paljon, en tietenkään ole ruokiaan maistanut) Kepsis: en osaa...
  13. Cecilia Algotsdotter

Maria Nordin ja "pelkät pullolapset"

Minusta on käsittämätöntä, että joku loukkaantuu jollekin itselleen täysin vieraan ihmisen kommentista TV-OHJELMASSA niin paljon että pitää täysin normaalia kommenttia "oksettavana" ja kokee sen jotenkin omaa elämäntyyliään tai äitiyttään loukkaavana. Tuohon aloittajan lainaamaan kommenttiin, ei...
  14. Cecilia Algotsdotter

saako uutta primadonna muumimukia ihan tavis kaupoista vai onko tilaustuote..??

Se on kesämuki, eli pitäisi tulla ihan tavan kauppoihin kyllä.
  15. Cecilia Algotsdotter

Missä on keep calm and carry on?

Tää on tietenkin kysymys, joka menee aika lailla hänen yksityisyytensä rajojen sisäpuolelle. Mutta kuten tuossa toisessa ketjussa hän itse sanoi: liitännäissairaudet olivat hänellä erittäin vaikeita. Hyvin hoidettuna ja ilman liitännäissairauksia kyseisen taudin kanssa voi elää vuosia...
  16. Cecilia Algotsdotter

Missä on keep calm and carry on?

Valitettavasti tämä ihana ihminen menehtyi vakavaan sairauteensa. Suuren surun ja tyhjän aukon jätti hän meidän sydämiimme, jotka hänet tunsimme. Ikuisestin häntä kaivaten :heart: Stop all the clocks, cut off the telephone, Prevent the dog from barking with a juicy bone, Silence the...
  17. Cecilia Algotsdotter

Mitä tehdä tunkeilevan naapurin kanssa?

Rupeat työllistämään sitä naapuria :whistle: Jos pyytää käyttää vessaa, niin anna harja käteen ja sano, että sä voitkin samalla siivota sen. Kun istuu pihalla, heitä harava käteen ja sano, että meillä on tänään haravointipäivä, tässä on sullekin harava. Rahtaat terassilta kaikki tuolit pois ja...
  18. Cecilia Algotsdotter

Masentavaa, yritän ettiä lapsille halpoja vaatteita kesäksi mutta eipä niitä juuri löydy.

Mulla on vähän rahaa, ja varmasti tekis kyllä tiukkaa, mutta meilläkin ostetaan tosiaan paljon etukäteen kasvuvaralla vaatteita, en ole koskaan oikein "osannut" tehdä niin että kesäkauden tullessa menisin ostamaan kesävaatteet, kesän jälkeen sitten syysvaatteet jne. Meillä on nyt varastossa jo...
  19. Cecilia Algotsdotter

kääk, mitä mä nyt teen?

Niin?? mut miten tää ratkaisee sen lompakko-ongelman? :xmas: Lapsi rattaisiin vaan menoksi juu, mut mitä järkeä siinä on jos ei ole penniäkään rahaa? Aloittajahan sanoi kävelevänsä keskustaan lapsen kanssa, mutta kun nyt ei ole sitä lompakkoa.

Yhteistyössä