Kaverisynttärit ekaa kertaa, neuvojanne kaipaillaan

• Viestiketjun aloittaja "upponalle"
  • Ensimmäinen viesti
"upponalle"
Eli järjestämme 5v täyttävälle tytölle ekaa kertaa kaverisynttärit ja nyt olis hyvät neuvot tarpeen :)

Päiväkotikavereita pyytää, ne parhaimmat joidenka kanssa leikkii. Kutsutaan siis max 5 tyttöä.

Kaikki ovat aikas rauhallisia kuten omammekin.

Olisiko sopiva aika synttäreille 1,5 tuntia? Viikonloppu varmaan ennemmin kuin viikolla illalla?

Mitä muuta pientä ohjelmaa voisi olla kuin syöminen ja vapaa leikki, voisiko olla esim. aarteen etsintä niin että jokaiselle lapselle olisi piiloitettu pieni pussukka?

Jos ilma on hyvä, voisiko loppuajan olla pihalla?

Kuinka paljon etukäteen on hyvä laittaa kutsut?

Kiitos. Synttärit ovat touko-kesäkuun vaihteessa.

1,5 tuntia on ihan hyvä, sellainen perus synttäriaika. Mutta meillä se on aina tuntunut vähän lyhyeltäkin, hyvin menis kaksikin tuntia.

Mä itse tykkään että lasten synttärit on viikonloppuna ennemmin kuin viikolla. Tai lähinnä perjantai tai sunnuntai on hyvät päivät.

Aarteenetsintä kuulostaa hyvältä. :)

Pihalla voi olla juu, mutta kannattaa varautua siihen, että vieraat on aika vähissä hepenissä paikalla.

Kutsut pari viikkoa etukäteen :)

"aloittaja"
1,5 tuntia on ihan hyvä, sellainen perus synttäriaika. Mutta meillä se on aina tuntunut vähän lyhyeltäkin, hyvin menis kaksikin tuntia.

Mä itse tykkään että lasten synttärit on viikonloppuna ennemmin kuin viikolla. Tai lähinnä perjantai tai sunnuntai on hyvät päivät.

Aarteenetsintä kuulostaa hyvältä. :)

Pihalla voi olla juu, mutta kannattaa varautua siihen, että vieraat on aika vähissä hepenissä paikalla.

Kutsut pari viikkoa etukäteen :)
Hei kiitos hyvistä vinkeistä :)

Olisiko perjantai klo 17-18.30 ok-aika, vaikka lapset ovat sen päivän hoidossa?

Kun se perjantai olisi muuten tosi hyvä meille kyllä. Lauantaina voisi tulla sitten sukulaiset.

17.30-19.00 olisi aikana vähän parempi jos töissä käyviä vanhempia kaikilla,kerkeää syömään yms. Ulkoilusta sanoisin että itse toivoisin siitä maininnan kutsuun,meillä tyttö valitsee synttäreille mekkoja parhaasta päästä,niin tietäisi vähän varautua.

"Tii"
Välttämättä ei järjestettyä ohjelmaa tarvitse, pelkkä leikkiminen voi riittää. Maininta ulkona olemisesta kutsuun. Ja tietenkin kutsuun voi laittaa että vanhemmat ilmoittavat mahdollisista allergioista tarjoilujen suhteen.

Mukavia juhlia!

Yhteistyössä