Hakutulokset

1. suvannon helmi

Paljonko painosi on heitellyt kukuneen vuoden aikana?

Marraskuussa 2012 painoin 54kg mutta nyt painan 59kg koko silti pysynyt 36/S ja itse asiassa vyötärö kaventunut. Kuntosalilla voip olla syytä tietty.
  2. suvannon helmi

Oletko omasta mielestäsi

Ennemminkin menninkäinen. :D
  3. suvannon helmi

G: Komeimmat entisajan suomalaiset miesnäyttelijät??

Juu, ei oo Joel vaan Tommi Rinne. :)
  4. suvannon helmi

G: Komeimmat entisajan suomalaiset miesnäyttelijät??

En tiedä oliko komein mutta mielyttävä persoona ja ääni. :)
  5. suvannon helmi

G: Aiotko syödä jouluna suklaata? Mitä?

Aion ja kaikenlaisia kokoisia näköisiä makuisia niin tummaa kuin maitosuklaatakin ja miksei valkoistakin. Nam! :p
  6. suvannon helmi

Jos yksi biisi kuvaisisi nuoruuttasi, mikä se olisi?

Minulla olisi tämä; Metallica - Nothing Else Matters (official video clip) - YouTube
  7. suvannon helmi

Kuvaketju komeista miehistä

Alex Pettyfer
  8. suvannon helmi

Meilikaveria arkeen...

Hei, jos kirjoittelu tavallisen tallaajan kanssa ois se mitä kaipailet nii täs ois sinulle sellainen. Ei mikään ihme, eikä superäiti vaan tuiki tavallinen arjenahertaja omine mielijuttuineen jotka avautuvat jos avautuvat matkanvarrella??
  9. suvannon helmi

Mitä liikuntaa harrastatte ja kuinka monta tuntia viikossa?

Jokapäivä jotakin tunnista kahteen eli kävelyy, juoksuu tai kuntosalii. Oon miettiny että uintia ja jumppaakin vois lisätä mutta jumpissa on se ku ne on tiettyyn aikaan ja mie tykkään ku voi itse valita mihin aikaan päivässä kuntoilee. Paitsi tietty työt ja perhe-elämä ottaa oman aikansa mutta...
  10. suvannon helmi

Onko muita, joiden lasten nimet eivät ns. soinnu keskenään?

Mun tyttöjen etunimet eivät soinnu yhteen mutta toiset nimet taas jokseenkin sointuu. Ap, sun tytöillä ainakin on sitten nimipäivät samana päivänä. :)
  11. suvannon helmi

HuOmenta !!!

Huomenta ajankohtaan nähden lämpimästä pohjoisen pikku kaupungista! Sieltä se aamu naapuritalon takaa sarastaa ja aamupalalle aloittellen juurikin kohta. Tänään ei vielä töihin, mutta toivottavasti huomenna. Tulkoon yhtä aurinkoinen kepeä päivä kuin eilenkin! :D
  12. suvannon helmi

Kertokaahan rehellisesti tekevätkö lapset onnelliseksi?

Kyllä kun muistelee elämää ennen lapsia niin en mie silloinkaan onneton ollu mutta jonkinlaisen sisällön mun elämään toi, suunnan.. ennen heittelehdin enemmän tuuliajolla. Tätä elämää mie haluan elää niine haasteinee ja onnistumisinee. Mulle niin luonnollista ja sopivaa, kiitos olen onnellinen.
  13. suvannon helmi

4v:n mitat neuvolassa?

Esikoinen 107.2cm ja 18kg Kuopus 108cm ja 18.9kg
  14. suvannon helmi

Likinäköiset alle keski-ikäiset naiset, kuinka monella teillä on piilarit?

Näköni on jotain -.1.75 molemmissa silmissä ja rillit päässä nyt on menty jo 13v lähtien. Kymmeneen vuoteen en oo piilareita pitänyt.
  15. suvannon helmi

HuOmenta !!

Että illalla pitäs syö pelkkä rahka, no way.. Aamulla ku syön leivän koska en oo puuroihmisii. Kukin tavallaan mutta nyt son moro, työt kutsuu! Aurinkoista päivää kaikille! :)
  16. suvannon helmi

HuOmenta !!

Huomenta, tää syö marjoja lähinnä iltaisin. Kohta työmaata kohti ja siellä saakin tänään leipoa mustikkapiirakkaa. :)
  17. suvannon helmi

Mihis aikaan ajattelit mennä unille ja moneltako aamulla herätys?

Juurikin piakkoin pitäisi sinne nukkumaan mennä, herätys klo 05.38..
  18. suvannon helmi

HuOmenta !!!

Aamupalat syöty ja kahvikupponen edessä.. Ihana vapaapäivä ja vielä aurinkoinen. Tämä päivä alkaa pitkällä lenkillä ja sitten en tiiä mitä keksin. :) Hyvät huomenet ja päivän jatkot kaikille!
  19. suvannon helmi

HUOmenta !

Hyvää ja aurinkoista huomenta pitkästä aikaa täältä pohjoisempaa! Vapaa viikonloppu ekaa kertaa sitten työpaikan vaihdon ja siitä nautitaan täysillä! :D

Yhteistyössä